Marriott sprzedaje London Edition i przygotowuje sprzedaż obiektów tej marki w Miami i Nowym Jorku

2014-01-12, 06:49:57

Marriott International poinformował, że sprzedał hotel London Edition i podpisał wiążące umowy sprzedaży dwóch innych markowych hoteli Edition, znajdujących się obecnie w budowie, usytuowanych w Miami Beach i na Manhattanie w Nowym Jorku.

Łączna cena nabycia trzech hoteli Edition wyniosła około 815 milionów dolarów, która to kwota jest z grubsza równa łącznie szacowanym kosztom budowy wszystkich trzech hoteli. Każdy z tych hoteli będzie prowadzony przez grupę Marriott na podstawie zawartych z nowymi właścicielami długoterminowych kontraktów na zarządzanie. Tymi nowymi właścicielami są firmy podległe Abu Dhabi Investment Authority ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

London Edition otwarty we wrześniu 2013 r. został już przekazany nabywcy. Miami Beach Edition i New York Edition są jeszcze w budowie, a ich otwarcie planowane jest odpowiednio w drugiej połowie 2014 r. i pierwszej połowie 2015 roku. Marriott planuje przekazać każdy hotel osobno jego nowym właścicielom po ukończeniu budowy. Ceny zakupu Miami Beach i New York są cenami stałymi i nie będą podlegały zmianie w zależności od ewentualnej zwyżki kosztów kończonych budów. ##

"Sprzedaż wszystkich trzech hoteli należących do firmy jest potężnym wyrazem zaufania dla naszej marki Edition", powiedział Arne Sorenson, prezes i dyrektor generalny firmy Marriott International. "Transakcja ta jest kluczowym elementem naszej strategii budowania świadomości marki Edition poprzez wybiórcze spektakularne budowy hoteli definiujących markę w atrakcyjnych miejskich lokalizacjach. Mamy nadzieję na zarządzanie tymi hotelami przez wiele lat."


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl