Marriott Hotels uruchamiają nową koncepcję spotkaniową

2014-01-19, 06:12:52

Marriott Hotels uruchamia koncepcję Meetings Imagined, której celem jest unowocześnienie planowanych imprez spotkaniowych, dzięki czemu staną się one bardziej wizualne, prospołeczne i użyteczne

Platforma internetowa oferuje eksperckie porady, najnowsze trendy spotkaniowe i setki zdjęć mających pobudzić kreatywność. Korzystając ze strony internetowej, klienci mogą współpracować z hotelami przy projektowaniu doświadczeń klientów lub zapoznawać się z firmowymi doświadczeniami prezentowanymi w uczestniczących we wprowadzanej koncepcji, hoteli testowych, lub też publikować zdjęcia na portalach społecznościowych.

Meetings Imagined jest wynikiem badań wskazującym na zmiany w sposobie współpracy i korzystania z zasobów nowoczesnej technologii przez klientów nowego pokolenia - ujawnił Marriott International w komunikacie prasowym. Po przeprowadzonych z klientami rozmowach i analizie ponad 40.000 spotkań obsługiwanych corocznie w hotelach sieci Marriott, pojawiło się siedem stojących przed tymi imprezami, zadań: świętuj, decyduj, edukuj, kreuj pomysły, łącz się w sieci, produkuj i promuj. Zamiast skupiania się wyłącznie na terminach, cenach i rozkładzie pokoi, Meetings Imagined proponuje całościowe podejście do zagadnienia, doprowadzanie spotkania do perfekcji w celu tworzenia i projektowania bardziej zaangażowanego doświadczenia. ##

Pięć amerykańskich obiektów Marriott Hotels będzie testowało koncepcję Meetings Imagined: Chicago Marriott O’Hare, Tysons Corner Marriott, Gaithersburg Marriott Washingtonian Center, Orlando World Center Marriott i Atlanta Marriott Marquis. Koncepcja będzie również dostępna w Europie w London Marriott Grosvenor Square, Paris Marriott Rive Gauche, Munich Marriott Hotel i w Amsterdam Marriott Hotel, a następnie rozszerzy się na większą ilość obiektów jeszcze w tym roku.

"Podczas gdy inni skupiają się tylko na logistyce spotkań, Marriott stara się nadać nowe oblicze doświadczeniom odpowiadającym następnej generacji klientów przy pomocy tej innowacyjnej koncepcji Meetings Imagined charakteryzującej się bardziej wyrafinowanym podejściem opartym na celach i wynikach," powiedział Paul Cahill, wiceprezes ds. zarządzania marką, w Marriott Hotels.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl