Porady proceduralne hotelowego room service

2012-06-27, 19:55:50

21 zasadniczych punktów dla lepszego zapoznania się z efektywnym, hotelowym room service.

Porady w zakresie skutecznej usługi room service:
1. Kwiaty powinny być umieszczane w niskich wazonach
2. Kwiaty powinno umieszczać się na tacy przy każdym zamówieniu
3. Stoliki, kółka i podgrzewacze powinny być czyste
4. Stoliki powinny być przykryte obrusikami z tworzywa sztucznego w trakcie wykonywania usługi
5. Na stoliku powinna być wyłożona karta stałego klienta zawierająca nazwisko obsługującego i informacje o dokonanym wyborze
6. Należy zaoferować wybór bezpłatnych gazet do śniadania
7. Po przybyciu do pokoju należy zapytać, gdzie klient życzy sobie usiąść
8. Należy ustawić w odpowiednim miejscu krzesła
9. Należy zaproponować pióro do podpisania czeku
10. Dobre telefoniczne maniery należy zachować w trakcie całego procesu subtelnej sprzedaży
11. Obsługujący muszą być dobrze poinformowani na temat serwowanych produktów specjalnych
12. Powinni również posiadać informacje o produktach, które nie są dostępne
13. Trzeba być gotowym na spełnianie specjalnych życzeń i zachowywać dyskrecję
14. Ważną sprawą jest zapewnienie dodatkowych pokrywek na dzbanki z kawą i herbatą, które ciągle gdzieś się gubią. Na soki i wodę powinny być zapewnione przykrywki kartonowe##
15. Należy podać dodatkowe serwetki do serwowanych dżemów, galaretek i miodu
16. Zagwarantować należy specjalną, szybką usługę śniadania kontynentalnego
17. Wszystkie drinki należy serwować z wychłodzonych karafek, a napoje gazowane z osobnych butelek
18. Wina powinny być rozlewane z wypełnionych do połowy butelek i karafek
19. Nie powinno składać się obietnic dostarczenia posiłku o określonej porze, która nie jest później dotrzymywana
20. Dokładnie należy sprawdzać serwisową bieliznę
21. Należy zaopatrzyć się w bardzo duże dzbanki do herbaty i termosy na kawę



www.hotelinfo24.pl