Kolejny rok w życiu trzygwiazdkowego Omega Hotel w Olsztynie

2014-02-16, 18:07:08

Kolejny rok funkcjonowania Omega Hotel*** na rynku hoteli biznesowych w Olsztynie to dalsze inwestycje w infrastrukturę obiektu oraz podnoszenie standardów obsługi Gości.

Po zeszłorocznym oddaniu do użytku nowej sali konferencyjnej Nautica (sala o powierzchni 330m², bez kolumn, z możliwością podziału na trzy niezależne części, wyposażona jest w stałe łącze internetowe, wysuwane ekrany oraz nowoczesny system nagłaśniający, oświetlenie i urządzenia multimedialne mogą być dostosowane do charakteru imprezy) oraz sali bankietowej Concordia (sala o powierzchni 325m². doskonale spełnia funkcję zarówno sali konferencyjnej, jak i restauracyjnej czy bankietowej, to przestronne, wielofunkcyjne wnętrze, z którego jest wyjście na ponad 200m² taras, a dalej piękny ogród).  Obecnie trwa lifting pokoi Superior  (pokoje o pow. 25 m² o podwyższonym standardzie z widokiem na jezioro, wyposażenie :wygodne łóżko, antyalergiczna pościel, duży sejf, tv z płaskim ekranem, telewizja satelitarna i kablowa, bezpłatne Wi-Fi, biurko do pracy, telefon, łazienka z prysznicem , suszarka do włosów).

Położony nad jeziorem Krzywe Omega Hotel*** od tego lata będzie mógł również korzystać z dobrodziejstw całorocznej infrastruktury sportowo – rekreacyjne, która powstaje właśnie w tym miejscu. ##

W trosce o podwyższenie kwalifikacji pracowników oraz zapewnienie Gościom profesjonalnej obsługi Omega Hotel*** wziął udział w projekcie "Turystyka otwarta na wiedzę" w ramach POKP, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie : 8.1 Rozwój pracowników przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie: 8.1.1 Wsparcie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo przedsiębiorstw. Trenerami byli między innymi uznani praktycy w branży horeca : Jacek Piasta i Sylwia Bortniak.


Źródło: Omega Hotel.pl



www.hotelinfo24.pl