IHG obchodzi swoje trzydziestolecie na rynku chińskim

2014-02-23, 07:14:20

InterContinental Hotels Group (IHG), pierwsza międzynarodowa firma hotelowa, która weszła na rynek Chin w 1984 roku, rozpoczyna obchody 30-lecia swojego działania w tym kraju.

Aby uczcić ten kamień milowy, IHG zorganizuje w trakcie całego roku szereg imprez, włącznie z otwarciami nowych hoteli w ramach firmowych marek funkcjonujących w Chinach, uruchomieniem programów wspierających rozwój talentów hotelarskich, jak i różnymi innymi działaniami w zakresie społecznej odpowiedzialności.

IHG otworzyła swój pierwszy hotel w Chinach, Holiday Inn Beijing Lido, w 1984 roku. Trzydzieści lat później, Grupa IHG stała się jedną z największych międzynarodowych grup hotelowych w Chinach, z prawie 200 otwartymi hotelami i kolejnymi 180 znajdującymi się w cyklu inwestycyjnym. W skład chińskiego portfolio IHG wchodzi jej pięć marek: InterContinental Hotels & Resorts, Crowne Plaza Hotels & Resorts, Hotel Indigo, Holiday Inn Hotels & Resorts oraz Holiday Inn Express Hotel. Najnowsza marka IHG, Hualuxe Hotels and Resorts, jest jedną z pierwszych luksusowych międzynarodowych marek hotelowych zaprojektowanym specjalnie dla chińskich klientów, której pierwszy hotel ma być otwarty w 2014 roku. ##

Po utworzeniu znaczącej liczby miejsc pracy w Chinach obejmującej 60.000 pracowników pracujących w hotelach i biurach, IHG planuje stworzenie kolejnych 30.000 nowych miejsc pracy do 2015 roku. Inaugurująca swoją działalność w Chinach w 2006 r., Akademia IHG gwałtownie poszerzyła obszar swojego funkcjonowania i aktualnie obecna jest już w 37 krajach na całym świecie.

Chiny są obecnie drugim pod względem wielkości rynkiem dla IHG, po Stanach Zjednoczonych i jest prawdopodobne, że w 2025 roku będzie to największy na świecie rynek grupy pod względem  liczby pokoi.


Źródło: InterContinental Hotels Group



www.hotelinfo24.pl