Carlson Rezidor uruchamia dwie nowe marki

2014-02-23, 07:21:34

Carlson Rezidor Hotel Group (CRHG) poinformował we wtorek (18.02.2014), że uruchamia dwie nowe globalne marki hotelowe: Radisson Red, "ekskluzywną lifestylową" markę i Quorvus Collection, pieczołowicie dobraną kolekcję współczesnych luksusowych hoteli, które kultywują lokalną kulturę. Zgodnie z planami marka Radisson Red powinna zgromadzić ponad 60 hoteli,  a w Quorvus Collection do 2020 roku ma się znaleźć 20 hoteli

Prezes CRHG na obie Ameryki, Thorsten Kirschke, powiedział że grupa przeznaczyła 50 mln dolarów w kapitale własnym na przygotowanie pierwszych hoteli Radisson Red w USA, a kolejne 15 mln dolarów wydanych zostanie na rozwój marki. Carlson jest obecnie na etapie identyfikacji miejsc lokalizacyjnych i oczekuje, że pierwsze dwa hotele tej marki w Stanach Zjednoczonych powstaną do końca 2015 roku.

Chociaż koszty budowy nie są jeszcze dostępne, to sądzić należy, że pierwsze pięć 150-pokojowych obiektów w Stanach Zjednoczonych kosztować będą po około 125 mln dolarów każdy, a ich budowa powinna potrwać około 15 miesięcy. Koszty te porównywalne byłyby z markami: Aloft z grupy Starwood, Hilton Garden Inn i Courtyard Marriott.

Oczekuje się, że pierwszy członek Quorvus Collection będzie znany w drugim kwartale  2014, a do początku lata przystąpić ma kolejnych 3 do 4 hoteli. Po tym okresie, kiedy tempo rozwoju kolekcji się ustabilizuje, przewiduje się że każdego roku portfolio Quorvus Collection będzie powiększać się o dwa do trzech obiektów, szczególnie w regionach EMEA, Azji i Pacyfiku. ##

Wszystkie hotele w Quorvus Collection będą miały kategorię pięciu gwiazdek, oferując pakiet charakterystycznych usług obejmując sześć podstawowych elementów stylu życia - wellness, wypoczynku, stylu, inspiracji, rozrywki i komunikacji.

Prezes i dyrektor generalny Carlsona, Trudy Rautio powiedziała, "Radisson Red i Quorvus Collection zostały zainspirowane programem Vision 20/20, ewolucyjnym rozwinięciem naszej strategii rozwoju - Ambition 2015. Vision 20/20 zakłada dążenie do podnoszenia doświadczenia gości poprzez innowacje technologiczne, obsługę gości i nie tylko. Koncepcje działania obu nowych marek, doskonale to ilustrują."


Źródło: Carlson Rezidor Hotel Group



www.hotelinfo24.pl