Odmieniony Novotel Kraków Centrum

2014-03-05, 17:21:01

1 marca br. zakończyła się modernizacja powierzchni ogólnodostępnych w hotelu Novotel Kraków Centrum. Obiekt całkowicie zmienił wystrój lobby, recepcji oraz baru, nadano im nowoczesny i funkcjonalny charakter zgodny ze światowymi standardami oraz wymogami marki. Wprowadzenie zmian powierzono architektom z biura projektowego Tremend. Prezentacja nowych wnętrz zbiegła się z rocznicą 12. urodzin hotelu.

Nowe aranżacje w hotelu Novotel Kraków Centrum to kontynuacja prowadzonych w 2012 i 2013 roku zmian, które objęły m.in. modernizację piętra konferencyjnego, wprowadzenie nowego konceptu pokoi NEXT oraz renowację Centrum Rekreacji In Balance by Novotel Wellness.

Lobby, recepcja i bar
Zgodnie z trendami dla marki Novotel „nowa generacja lobby” to wielofunkcyjna, atrakcyjnie wyposażona przestrzeń, która jest centralnym punktem i „duszą hotelu”. To tu goście mogą spokojnie pracować, odbyć spotkanie biznesowe, zrelaksować się i zjeść posiłek.

Połączenie bieli, brązu oraz zieleni w nowym lobby sprzyja tworzeniu atmosfery ciepła i gościnności. Ciekawym elementem tej przestrzeni są drewniane regały z książkami, które w zestawieniu z odpowiednim natężeniem oraz barwą światła tworzą przyjemne miejsce do odpoczynku. Panele podłogowe postanowiono zastąpić miękkimi dywanami w szarym kolorze.

Nowoczesne sale konferencyjne
Sale konferencyjne po modernizacji zyskały na funkcjonalności. W hotelu odnowiono i unowocześniono łącznie ponad 340 m2 powierzchni konferencyjnych. Zastosowano m.in. najnowsze technologie, wysokiej jakości sprzęt audiowizualny i specjalne oświetlenie, które łatwo można dostosować do potrzeb klientów. Sale są idealnym miejscem na przeprowadzenie szkolenia czy prezentacji.

Pokoje nowej generacji
W hotelu zmodernizowano również pokoje, które są dostępne w standardzie Executive. W każdym z nich znajduje się indywidualnie sterowana klimatyzacja, dostęp do Internetu Wi-Fi, mini-bar, sejf, ekspres do kawy Nespresso oraz stacje dokujące na iPhona i iPada.

In Balance by Novotel Wellness
W lipcu 2013 roku w hotelu wprowadzono koncept In Balance by Novotel Wellness, który jest idealnym miejscem na chwilę wyciszenia po długim dniu pracy lub zwiedzania Krakowa. Do dyspozycji gości oddano Centrum Rekreacji z basenem, Jacuzzi, sauną i salą ćwiczeń. Z Centrum Wellness można skorzystać codziennie od 6.00 do 22.00.

Czterogwiazdkowy hotel Novotel Kraków Centrum cieszy się wyjątkowym uznaniem gości, jest dogodnie położony w centrum miasta, w pobliżu Rynku Głównego i oddalony zaledwie o 14 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków Balice. Z jego okien można podziwiać Zamek Królewski na Wawelu i malownicze zakole Wisły. Hotel oferuje 198 komfortowych pokoi oraz 340 m2 powierzchni konferencyjnej, bezprzewodowy Internet, własny podziemny parking oraz restaurację The Garden Brasserie. ##

***
Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonujących pod tą marką w Grupie Accor będącej największym na świecie operatorem hotelowym, zarządzającej blisko 3,500 hotelami i zatrudniającej 160,000 pracowników w 92 krajach. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżującym służbowo, jak i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzające zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach Planet 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowiązuje się do dbałości o ludzi i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarządzania środowiskiem - ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli i kurortów w 60 krajach, położonych w dużych miastach, centrach biznesu i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 61 obiektami w 30 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 tysięcy pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Grand Mercure, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 460 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.


Źródło: Public Dialog.pl – 04.03.2014



www.hotelinfo24.pl