Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

2014-03-10, 17:15:44

Accor uruchamia nowe rozwiązanie online, które upraszcza rezerwacje dla grup

Accor oferuje swoim partnerom z branży turystycznej nowe narzędzie, które pozwoli im dokonać rezerwacji bezpośrednio dla grup od 15 do 60 osób (8 do 30 pokoi). Serwis jest bardzo przyjazny dla użytkownika i zaprojektowany jak system rezerwacji, pozwalający m.in. na:
•    sprawdzenie aktualnej oferty pokoi jedno i dwuosobowych
•    dostęp do najlepszej ceny
•    wstępną rezerwację w systemie hotelowym

Narzędzie będzie dostępne w zakładce "Profesjonalne rozwiązania" w dziale Turystyka, na stronie Accorhotels.com. Usługa ma być wdrożona do końca 2015 roku w około 500 - 600 hotelach wypoczynkowych wszystkich marek Accor na świecie. Początkowo serwis będzie dostępny w Europie we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Od początku kwietnia br., użytkownicy serwisu uzyskają możliwość zarezerwowania dodatkowych usług np. obiadu w hotelowej restauracji. Nowe narzędzie Accor jest odpowiedzią na na potrzeby klientów którzy, chcą mieć stały dostęp do informacji i łatwy dostęp do oferowanych usług.

Video z demonstracją usługi: www.accorhotels.com/gb/espace_pro/online-demo.html

Pullman otwiera 15. hotel w Chinach

Pullman ogłosił otwarcie Pullman Shanghai South, swojego drugiego po Pullman Shanghai Skyway hotelu w Szanghaju. Obiekt usytuowany jest w jednej z najbardziej tętniących życiem dzielnic miasta w bliskiej odległości od lotniska i dworca kolejowego. Pullman Shanghai South ma bezpośredni dostęp do kompleksu handlowego Star Plaza i znajduje się w pobliżu Caohejing High-Tech Park. Dogodna lokalizacja umożliwia gościom korzystanie w pełni z atrakcji miasta.

Hotel oferuje 338 pokoi i apartamentów o wielkości od 40 do 406 m2. Każdy z nich wyposażony jest w duże wygodne łóżko, biurko, bezpłatny szybki bezprzewodowy dostęp do Internetu, telewizor z płaskim ekranem i międzynarodowymi kanałami a także, stację dokującą dla smartfonów. W łazienkach dostępne są produkty Roger & Gallet Bois d'Orange.

Restauracje hotelowe serwują międzynarodowe i lokalne dania. W „Savor” goście mogą posmakować lokalnych specjałów, w „Yue” kuchni z różnych regionów Chin, natomiast „Tsubasa” specjalizuje się w japońskich przysmakach. Do dyspozycji gości pozostaje również Lobby Lounge, które jest doskonałym miejscem na relaks.

Pullman Shanghai South oferuje również szeroką gamę zabiegów Spa. Obiekt posiada 25-metrowy, kryty basen z podgrzewaną wodą, a także centrum fitness. ##

Accor sprzedaje swoje udziały w Reef Casino w Australii za 85 mln AUD

W ramach strategii zarządzania aktywami, Accor ogłosił sprzedaż swojego udziału w Reef Casino w Australii. Obejmuje on 29% Reef Casino Trust (RCT) oraz 50% akcji w przedsiębiorstwach powiązanych z RCT, czyli Casinos Australia Cairns i Reef Corporate Service. Łączne, dzięki tej transakcji przychód Accor wyniesie 85 mln dolarów australijskich (ok. 234,6 mln PLN).

Reef Casino to kompleks położony w Cairns (Northern Queensland, Australia), który oferuje 128 pokoi hotelowych oraz kasyno z ponad 500 automatami do gier. Kupującym jest Aquis, spółka inwestycyjna z Hongkongu.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 61 obiektami w 30 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 000 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 460 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.


Źródło: Public Dialog.pl – 10.03.2014



www.hotelinfo24.pl