Hotel – nie tylko nocleg

2014-03-20, 18:08:56

12 kwietnia w Centrum Dana Hotel & Spa w Zielonej Górze odbędzie się jeden z precastingów do popularnego show telewizyjnego „Mam talent”. Imprezy takie stają się ważną sferą życia obiektów hotelarskich. To też ciekawa propozycja dla lokalnych społeczności.

Dzieje się

Konferencje, imprezy firmowe, uroczystości rodzinne, spotkania biznesowe. Noclegi w komfortowych warunkach to od dawna jedynie część oferty, jaką branża hotelarska przyciąga klientów. Firmy, stowarzyszenia, instytucje i osoby prywatne chętnie korzystają z opcji najmu obiektów do organizacji wydarzeń, których specyfika wymaga odpowiedniego zaplecza logistycznego. Dla samych hoteli to bardzo ważne źródło bieżących przychodów, które jednocześnie przekłada się na późniejszą rozpoznawalność ich marek wśród potencjalnych gości. Z drugiej strony aktywność takich centrów życia biznesowego, kulturalnego czy po prostu towarzyskiego, może być znakomitym impulsem do rozwoju i promocji regionu, a niejednokrotnie też po prostu dodatkową atrakcją dla mieszkańców. Precasting do znanego programu TV z pewnością przyciągnie wielu chętnych z okolic i nie tylko. Będzie ekipa z telewizji, będą uczestnicy, będą osoby zainteresowane smaczkami towarzyszącymi takim przedsięwzięciom. Każdej grupie trzeba zapewnić odpowiednie warunki, a to zaledwie jeden z przykładów aktualnych wydarzeń. ##

Jak to się robi

- Podstawą do zorganizowania większości pożądanych eventów są oczywiście sale konferencyjne, najlepiej kilka i z możliwością dostosowywania układu pomieszczeń do bieżących  potrzeb – podkreśla Maja Łuczak, Dyrektor Centrum Dana Hotel & Spa z Zielonej Góry – Coraz częściej jednak hotel uczestniczy we wspieraniu imprez, które w dużym stopniu odbywają się poza jego murami. Wymienić tu można choćby przyjęcie uczestników gali MMA Soul FC, Finału Pucharu Polski w siatkówce czy fazy grupowej koszykarskiej Euroligi. W praktyce oznacza to, że partnerzy oczekują określonej gamy usług, wykraczających poza np. przygotowanie konferencji prasowej przybliżającej szczegóły danej akcji. Kompleksowo wyposażone apartamenty i cała baza sportowo-rozrywkowa (baseny, jacuzzi, groty solne, kriokomory, masaże, korty squasha czy bar z bowlingiem) są nie tylko magnesem, ale w dużym stopniu warunkiem atrakcyjności oferty dla indywidualnych, jak i biznesowych klientów, którzy planują pozostać na miejscu na noc lub dłużej. Dodatkowo, w wielu przypadkach grono bywalców poszerza się o osoby przyjeżdżające specjalnie, by skorzystać z konkretnej, dostępnej usługi. Być może więc stopniowo rośnie nowy rodzaj centrów życia towarzyskiego dla przyjezdnych, a także miejscowych gości.


Źródło: Point B.pl – 20.03.2014



www.hotelinfo24.pl