Nowy dyrektor Langhama ma pełnomocnictwa do rozwoju grupy w Europie

2014-03-23, 06:13:04

Langham Hospitality Group ukierunkowuje swoją perspektywę rozwojową poza Londynem i stawia na wzrost obecności w Chinach i Europie, w miarę przejmowania przez Roberta A. Warmana obowiązków dyrektora generalnego grupy.

Prawdziwe wyzwanie stoi przed firmą w Chinach, gdzie otwieranych bądź znajdujących się w trakcie budowy jest 18 obiektów obejmujących marki Eaton Luxe i Eaton Smart. Firma, pod kierownictwem byłego dyrektora operacyjnego i prezesa Capella Hotel Group, Roberta A. Warmana, ma również plany systematycznego rozwoju swojego portfolio w Europie. Warman, który oficjalnie rozpoczął swoje urzędowanie w poniedziałek 17 marca 2014, zastąpił na tym stanowisku Bretta Butchera.

Nowe hotele w Chinach obejmują m.in. obiekty marki Langham Hotels w Datong, Hainan i Haining City w 2014 r., Qingdao w 2015 i Dalian w 2016 , a także Eaton Luxe w Qingdao w 2014 roku.
 
"W miarę rozwoju naszego europejskiego portfolio, ustanowione powiązania firmy w Chinach będą miały kluczowe znaczenie dla sprowadzenia chińskich turystów do Europy," powiedział K.S. Lo, prezes zarządu LHG, dodając że firma obserwuje rynki w innych azjatyckich krajach i bierze nawet pod uwagę stworzenie kolejnej regionalnej marki hotelowej. ##

W skład LHG wchodzą hotelowe marki Langham, Langham Place i Eaton, natomiast firmą macierzystą LHG jest Great Eagle Holdings z siedzibą w Hongkongu. W Ameryce Północnej, LHG ma pięć obiektów, w tym niedawno otwarty Langham, Chicago i Eaton Place, Toronto, natomiast we wschodniej półkuli, wyłączając Chiny, firma dysponuje pięcioma obiektami rozlokowanymi w Australii , Indiach, Indonezji i Nowej Zelandii.

W europejskim portfelu firmy znajduje się Langham, London – flagowy obiekt marki Langham Hotels and Resorts. Obiekt otwarto w 1865 roku w Londynie, i nawet jeśli obiekt nie zawsze był we władaniu Langhama (np. niegdyś jego właścicielem było BBC, a Hilton Worldwide go prowadził), to jak na razie jest jedyną placówką LHG w Europie. Zgodnie natomiast z nową strategią Langham Hospitality Group, w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat, w Europie powstanie od trzech do pięciu hoteli.


Źródło: Langham Hospitality Group
 


www.hotelinfo24.pl