Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

2014-04-08, 17:43:00

Umowa o współpracy Orbis S.A. i serwisu meeting.pl

21 marca br. na zakończenie Meetings Week Poland 2014 dwóch sponsorów tej imprezy - Orbis S.A. oraz serwis meeting.pl podpisały umowę o współpracy. Na jej podstawie 63. hotele Grupy Hotelowej Orbis S.A. dołączyły do grona kilkuset obiektów konferencyjnych dostępnych w specjalistycznym serwisie meeting.pl. Dzięki temu każdy organizator konferencji, kongresów i innych wydarzeń może  wysyłać zapytania ofertowe do jeszcze większego grona doborowych obiektów. Serwis meeting.pl to innowacyjny system, który umożliwia zakup usług konferencyjno-eventowych on-line. Produkt ten wprowadza nową jakość w relacjach pomiędzy organizatorem a obiektem. Hotel zyskuje narządzie umożliwiające przygotowanie profesjonalnej oferty w czasie nieprzekraczającym 3 minut. Organizator uzyskuje dostęp do szczegółowej analizy porównawczej otrzymanych propozycji. Efektem końcowym jest zaoszczędzony czas, pełna transparentność transakcji oraz bezpieczeństwo planisty, dzięki wyeliminowaniu niedomówień i zapewnieniu precyzji zamówienia. ##

Wiosenne menu w restauracji WineStone w hotelach Mercure

Od 15 kwietnia br. do restauracji Winestone w hotelach Mercure zawita  wiosenno-letnie menu. Tym razem Paweł Anders - Dyrektor Projektu WineStone postawił na bogaty smak wieprzowiny, jagnięciny i ryb, nie zapominając o francuskich i polskich przysmakach. W karcie nie zabraknie także lekkich sałatek czy przekąsek podawanych na kamiennych deskach - „les planches”. Do dyspozycji gości jest również karta win z wyselekcjonowanymi propozycjami podzielonymi na 4 kategorie smakowe: „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”, by każdy niezależnie od stopnia wtajemniczenia w świat marek, gatunków i szczepów, mógł dokonać właściwego wyboru i zamówić wino dopasowane nie tylko do spożywanego dania, lecz także do aktualnego nastroju. - Naszym gościom proponujemy w nowej karcie przede wszystkim oryginalne potrawy z jagnięciny duszonej z pikantną kiełbasą i warzywami, czy polędwiczek wieprzowych na grzybach leśnych z purée ziemniaczanym. Odwiedzający restauracje będą mogli skosztować także m.in. PLANSZES z szynkami Serano i parmeńską, z serami z konfiturą morelową, z tatarem wołowym czy z wędzonymi rybami. Goście nadal mogą liczyć na  polskie dania, takie jak pierogi, żurek czy rosół.  – mówi Paweł Anders, dyrektor Projektu WineStone i kreator nowej odsłony menu w restauracjach hoteli Mercure.

Warszawa, Kraków a może Paryż? Ruszyła wiosenna kampania 3=2!

Wiosna za pasem, więc wraz z nią ruszyła oferta 3=2 Grupy hotelowej Orbis. W 39. wybranych hotelach w Polsce i na Litwie działających pod markami: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis Styles, Orbis Hotels goście mieszkają trzy doby, a płacą tylko za dwie. 3=2 jest ogólnoświatową kampanią Grupy Accor. W ofercie goście otrzymują zakwaterowanie bez śniadań na 3 doby w komfortowych warunkach oraz dostęp do szerokiego wyboru lokalizacji. Klienci, którzy chcą skorzystać z tej unikalnej promocji, powinni dokonać rezerwacji na trzy doby do 15 kwietnia br. na stronach accorhotels.com. Korzystając z promocji za trzydniowy pobyt np. w Warszawie, zapłacimy od 277 zł, nocleg w Berlinie to koszt ok. 415 zł, natomiast zwiedzanie malowniczego Madrytu będzie nas kosztować ok. 507 zł. Pobyt w ramach oferty „3=2” trwa do 31 maja br. włącznie.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 61 obiektami w 30 miastach w Polsce i 3 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 500 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 460 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.


Źródło: Public Dialog.pl – 08.04.2014



www.hotelinfo24.pl