Accor wprowadza cyfrową procedurę witania gości

2014-05-04, 10:48:14

Accor poinformował we wtorek (29 kwietnia), że rozpoczął wprowadzanie nowej procedury witania gości we wszystkich swoich markach. Będą one oferowane wszystkim członkom programów lojalnościowych, posiadaczom kart członkowskich i klientom, którzy dokonali rezerwacji bezpośredniej.

Zgodnie z procedurą, na dwa dni przed pobytem w hotelu, goście będą zapraszani do przygotowania swojego zameldowania w trybie online, jeśli zarezerwowali hotel bezpośrednio u Accora lub jeśli są posiadaczami karty lojalnościowej lub członkowskiej.

W dniu przyjazdu do hotelu goście otrzymują powitalną wiadomość w formie SMS-u, potwierdzającą, że ich pokój i klucze są dla nich przygotowane i oferującą praktyczne informacje upraszczające ich podróż (usługi transportowe do hotelu, parkingowe kody dostępu, itp.). ##

Ten nowy system został przetestowany w około 20 obiektach Accora we Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Belgii i Holandii. Aktualnie zaś, jest już wdrożony w 60 hotelach w 13 krajach. Accor poinformował, że planuje wdrożyć procedurę w 1000. hoteli, czyli w prawie 30% obiektach sieci, do końca 2014 roku.

Accor dodaje, że Brazylia będzie się mogła pochwalić największą liczbą hoteli obsługujących ten system, ponieważ usługa będzie dostępna w prawie wszystkich obiektach, w większości miast-gospodarzy meczów mistrzostw świata w piłce nożnej, które odbędą się w czerwcu bieżącego roku.

"Innowacja ta koncentruje się na zapewnieniu naszym gościom ciepłego, spersonalizowanego powitania oraz oszczędności czasu, dzięki nowym technologiom," powiedziała Christine Pouletty, wiceprezes Accora ds. zarządzania designem i rozwoju produktu. "Pierwsze opinie z hoteli, w których system został już wdrożony, są bardzo zachęcające, ponieważ ponad 90% klientów, którzy skorzystali z tej usługi twierdzi, że gotowi są skorzystać z niej ponownie. Kolejki są coraz mniejsze, a hotelarze bardziej dostępni dla swoich gości."


Źródło: Accor Group



www.hotelinfo24.pl