Brytyjski zespół popowy Pet Shop Boys planuje uruchomienie własnej marki hotelowej, zainspirowany serią programów telewizyjnych poświęconych aranżacji domowych wnętrz.
Taneczny duet rozstał się w 2013 roku ze swoją wytwórnią płytową Parlophone po 28 latach współpracy, co skłoniło ich do założenia własnej firmy - x2. Ta wolność zainspirowała ich do prób rozkręcenia działalności w innych branżach.
Po nieustannym oglądaniu programów poświęconych aranżacji domowych przestrzeni, podczas nagrywania albumu Electric, w 2013 roku, członkowie zespołu wpadli na pomysł uruchomienia własnej marki ekonomicznych hoteli. ##
Muzyk Chris Lowe powiedział w wywiadzie dla brytyjskiej gazety Daily Mirror, "Gdy masz własne logo zaczynasz myśleć, że wolność tworzenia i działania nie ma żadnych granic. Perfumy? Bielizna? Podjęliśmy jednak decyzję, że zajmiemy się branżą hotelarską. Nasza sieć charakteryzować się będzie podstawowym zakresem usług, tak jak w przypadku White Company (firmy niedrogich domowych produktów), nic ekstrawaganckiego."
|