Pierwszy Mercure na Łotwie

2014-05-13, 16:56:04

Od 1 maja br., marka Mercure powiększyła się o kolejny hotel. Do sieci dołączył 4-gwiazdkowy Mercure Riga Center, który jest pierwszym hotelem tej marki na Łotwie. Obiekt działa na zasadzie umowy franczyzowej podpisanej z Grupą Hotelową Orbis.

Dla biznesu i turystyki
Mercure Riga Centre położony jest w centrum Rygi, blisko licznych zabytków Starego Miasta. Hotel znajduje się w historycznym budynku w stylu Art Nouveau, pochodzącym z 1901 roku. Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli go od portu lotniczego Ryga (RIX), a 1 min spaceru od dworca kolejowego Ryga Centralna.

Hotel oferuje 143 komfortowo urządzonych pokoi, w tym 128 standardowych jedno- i dwuosobowych. Goście mogą skorzystać również z 11 pokoi o podwyższonym standardzie typu Privilege oraz 4 apartamentów Junior Suite. Mercure Riga Centre posiada nowoczesne centrum konferencyjne składające się z 6 sal konferencyjnych, które mogą pomieścić do 100 osób. Sale wyposażone są w profesjonalny sprzęt audiowizualny, bezprzewodowe łącze Wi-Fi oraz podium. W przypadku organizacji wydarzeń o charakterze międzynarodowym, na życzenie gości hotel oferuje także usługę tłumaczenia symultanicznego. ##

Dołączenie do sieci Mercure to dla nas ogromna szansa na wykorzystanie bogatego doświadczenia Accor i Grupy Hotelowej Orbis. Dzięki podpisanej umowie otrzymaliśmy know-how na światowym poziomie, dostęp do nowoczesnych i sprawdzonych narzędzi rezerwacyjnych, a także pełne wsparcie marketingowe, sprzedażowe i operacyjne. Mam nadzieję, że za naszym przykładem na łotewskim rynku hotelowym pojawią się kolejne marki z portfolio Accor” - powiedział Aigars Gerhards, dyrektor hotelu Mercure Riga Centre.

Coś na duży apetyt
Do dyspozycji gości jest czynna codziennie w godzinach od 12:00-23:00 restauracja Traveller. Klienci mogą skosztować dań  serwowanych w stylowo urządzonych, klimatyzowanych wnętrzach a wiosną i latem także na tarasie. Restauracja Traveller jest dobrym wyborem zarówno na obiad rodzinny, lunch biznesowy jak i romantyczną kolację we dwoje. Mercure Riga Centre oferuje również możliwość skorzystania z Baru, który proponuje szeroki wybór napojów i przekąsek - miłą atmosferę gwarantuje akompaniament nastrojowej muzyki.

Dla ciała i ducha
Hotelowe Centrum Fitness to doskonałe miejsce na wypoczynek oraz regenerację ciała i umysłu. Goście mogą relaksować się korzystając ze zróżnicowanych zabiegów i urządzeń: masaży, jacuzzi, sauny oraz sauny tureckiej. W tym czasie ich pociechami może zaopiekować  się opiekunka do dzieci, którą należy odpowiednio wcześniej zamówić. Obiekt jest całkowicie przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Marka Mercure
Podstawą działania marki Mercure jest bycie w harmonii z ludźmi, tradycją, historią, kulturą i charakterem miejsca. W skład sieci wchodzi ponad 700 hoteli zlokalizowanych w 50 krajach. Marka rozwija się silnie w oparciu o model franczyzowy m.in., dlatego, że hotele tej sieci znane są z umiejętnego czerpania wartości wprost z lokalnej tradycji i kultury. Z wyczuciem łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca. Zachowując markowy standard, zaskakują indywidualnością. Ich siła płynie z trzech wartości: autentyczności, ciekawości i oddania gościom. Mercure Riga Centre jest 22. hotelem tej marki w Grupie Hotelowej Orbis.

***
Mercure, oryginalne doświadczenie gwarantowane przez silną markę
 
Mercure oferuje osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 700 hoteli z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności hoteli Mercure, z których każdy jest inny, zakorzeniony w lokalnej społeczności i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 51 krajach na całym świecie.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 4 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
 
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy
w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 13.05.2014
 


www.hotelinfo24.pl