Millennium & Copthorne Hotels uruchamiają trzy nowe marki na Bliskim Wschodzie

2014-05-18, 06:36:24

Sieć Millennium & Copthorne Hotels, która wyróżniona została niedawno przez World Travel Awards, Wiodącą Hotelową Biznesową Marką na Bliskim Wschodzie, zaprezentowała trzy swoje nowe regionalne marki, w ramach planowanego programu ekspansji i rozwoju, zakładającego uruchomienie 50 obiektów do 2017 roku.

Trzy nowe marki wkrótce zainaugurują swoją działalność w regionie. Będą nimi: Studio M, M Hotel i Millennium Executive Apartments. Każda z nich przeznaczona będzie do obsługi nowych i rosnących potrzeb rynkowych segmentów i ma pomóc Millennium & Copthorne we wzmocnieniu obecności sieci na całym Bliskim Wschodzie.

Studio M jest współczesnym projektem koncepcyjnym przygotowanym przez światowej sławy włoskiego projektanta Piero Lissoniego, dostarczającym modnych nowinek technologicznych w przystępnej cenie. ##

Pierwszy obiekt marki Studio M na Bliskim Wschodzie otwarty będzie przy alei Króla Fahada w Rijadzie w drugim kwartale 2015 roku. Hotel dysponował będzie 145. pokojami, zapleczem spotkaniowym i ekscytującym nowym konceptem całodziennej gastronomii – „At The M”.

M Hotel, preferujący miejską koncepcję stylu życia, jest mocno ukierunkowany na turystów biznesowych. Hotele tej marki charakteryzować się będą przestronnym, eleganckim wyglądem i funkcjonalnością przyjazną dla biznesu. Pierwsze markowe obiekty powstać mają w Dubaju, Dosze, Rijadzie i Dżuddzie, do 2017 roku.

Koncepcja Millennium Executive Apartments, powstała w odpowiedzi na rosnące w regionie zapotrzebowanie na serwisowane apartamenty. Model Millennium Executive Apartments jest również atrakcyjny dla inwestorów poszukujących wyższych zwrotów z hotelowych inwestycji, co związane jest z niską strukturą kosztów i zastosowaniem racjonalnego i praktycznego designu.


Źródło: Millenium & Copthorne Hotels



www.hotelinfo24.pl