Nobu Hospitality przymierza się do wprowadzenia swojego obiektu do Londynu

2014-05-18, 07:12:16

W ciągu ostatnich miesięcy, łańcuch Nobu Hospitality zapowiadał agresywny plan rozwoju z nowymi obiektami hotelowymi, które mają powstać w najbardziej ekscytujących światowych lokalizacjach; począwszy od Eden Roc Miami przez City of Dreams Manila, po między innymi Chicago i Rijad. I właśnie teraz Nobu Hospitality poinformowało o planach związanych z otwarciem w 2016 roku swojego pierwszego europejskiego hotelu, Nobu Hotel Shoreditch.

Nobu Hotel Shoreditch London, który znajduje się w obecnie w trakcie budowy, przewidywany jest do otwarcia w pierwszym kwartale 2016 roku i będzie działał na podstawie umowy o długoterminowym zarządzaniu zawartej pomiędzy Nobu Hospitality i Willow Corp Sarl, właścicielem hotelu. Obiekt budowany jest przez firmę Meir Abutbul, londyńskiego dewelopera butikowych hoteli.

Nobu Hospitality otworzy 156-pokojowy hotel przy Willow Street 10-50, w dzielnicy Shoreditch w Londynie, z działalnością gastronomiczną przygotowywaną przez szefa kuchni Nobu Matsuhisa specjalnie dla tego hotelu. Tak jak w przypadku wszystkich obiektów Nobu, projekt będzie odzwierciedlał zarówno miejsce lokalizacji, jak i charakteryzował się specyficzną dla Nobu Hospitality filozofią styku kultur Zachodu i Wschodu. Ogólny projekt wnętrza jest efektem współpracy między Ben Adams Architects, a Studio PCH. Ponadto hotel dysponuje salami bankietowymi i konferencyjnymi, supernowoczesnym centrum fitness i udogodnieniami komunikacyjnymi w połączeniu z najwyższej klasy obsługą. ##

Od momentu otwarcia swojego pierwszego hotelu w Las Vegas w Caesars Palace, Nobu Hospitality dążyła do wypracowania hotelowej oferty, która koncentrować się ma na świadczeniu przyjaznych luksusowych usług na styku bezpośredniego kontaktu hotelu ze swoimi gośćmi. "Ciężko pracowaliśmy, aby stworzyć znaczące luksusowe doświadczenia", powiedział Struan McKenzie, dyrektor operacyjny w Nobu Hospitality. "Po zaledwie rocznym okresie pracy, jesteśmy niezmiernie zadowoleni z przyjęcia naszej firmy i przyznawanych nam wyróżnień między innymi od CNN Travel, The Robb Report i Luxury Travel Advisor. Te nagrody i wyróżnienia wzmacniają nasze zaangażowanie w rozwijanie ścisłych kontaktów z hotelowymi gośćmi, jak i właścicielami hoteli."


Źródło: Nobu Hospitality



www.hotelinfo24.pl