Największa kampania promocyjna Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej

2014-06-02, 18:21:16

Liczący 690 kilometrów długości turystyczny szlak wodny wzięła na swój celownik Wielkopolska Organizacja Turystyczna, która poprzez spoty reklamowe w radiu i telewizji, 200 billboardów i reklamy w trakcie krajowych i zagranicznych imprez, zamierza promować tę tzw. Wielką Pętlę Wielkopolski – donosi portal Gazeta.pl

Samorząd województwa wielkopolskiego zamierza wydać na promocję Wielkiej Pętli Wielkopolski 5,6 mln zł, z czego prawie 4 mln pochodzić będzie ze środków unijnych zdeponowanych w Wielkopolskim Regionalnym Programie Operacyjnym na lata 2007-2013.

Obecnie trwa już kampania promocyjna w portalach społecznościowych, promowana już była także w Berlinie, wywieszono 200 billboardów w największych miastach Polski, wyemitowano spoty w radiu, a wkrótce informacje o Wielkiej Pętli dotrą także do szeregu imprez regionalnych. ##

Premiera spotu telewizyjnego miała miejsce w Poznaniu 27 maja 2014 roku. Spot poświęcony możliwościom turystyki wodnej w Wielkopolsce będzie emitowany w czerwcu i w lipcu w telewizji ogólnopolskiej i w telewizjach regionalnych, a także w internecie za pomocą kanału VOD oraz YouTube.

Liczący 690 kilometrów szlak wodny określany mianem Wielkiej Pętli Wielkopolski wiedzie m.in. przez Ślesin, Konin, Poznań, Oborniki, Wronki, Drawsko, Czarnków czy Ujście i wchodzi w skład Międzynarodowej Drogi Wodnej E-70, łączącej Europę Zachodnią z Kaliningradem.

Zadaniem promocji jest zaprezentowanie krajowym i zagranicznym turystom możliwości turystyki wodnej, m.in. żeglarstwa i kajakarstwa, turystyki motorowej, wind- i kitesurfingu, ale także przybliżenie walorów przyrodniczych szlaku i kulturalnych atrakcji w miejscowościach nad nim leżących.


Źródło: Gazeta.pl – 27.05.2014



www.hotelinfo24.pl