Nowy koncept gastronomiczny marki Novotel – Novo2

2014-06-08, 09:21:08

Światowa marka Novotel o międzynarodowych standardach, po modernizacji pokoi oraz powierzchni ogólnodostępnych, postanowiła skupić się na odświeżeniu oferty gastronomicznej. Novo2 to innowacyjne połączenie baru oraz restauracji, które od czerwca br. będzie działało w czterech hotelach w Polsce.

Novo2 (Novo Square)
 
W swoim założeniu projekt Novo2 to specjalnie zaaranżowana nowoczesna i wygodna przestrzeń, która stanowi swoistą lożę gromadzącą w sobie życie hotelowe, stając się atrakcyjnym uzupełnieniem lobby. Odwołując się do międzynarodowego charakteru marki, koncept nawiązuje do światowych kosmopolitycznych trendów. Novo2 opiera się na 3 wartościach: Vitality (Zdrowie), nawiązuje do istniejących już prozdrowotnych i zgodnych ze środowiskiem rozwiązań w hotelach Novotel (takich jak m.in. projekt Planet 21, stworzenie stref 100% wolnych od dymu tytoniowego czy oferta In Balance by Novotel) poprzez dobór materiałów i produktów ekologicznych czy zdrowe i zbilansowane menu. Dzięki założeniu Connect- Ainment (Rozrywka) każdy gość przebywający w Novo2 będzie się czuł dobrze i swobodnie, co zapewnia międzynarodowy wystrój i kuchnia, która wedle Imagination (Inspiracje) da możliwość poznawania wyjątkowych smaków z całego świata prezentując tym samym najciekawsze kulinarne trendy na talerzu. Goście hoteli Novotel Warszawa Airport, Novotel Kraków Centrum, Novotel Gdańsk Marina i Novotel Wrocław już od czerwca br. będą mogli przekonać się o wyjątkowym charakterze Novo2.

Design
 
Wnętrza Novo2 zaskoczą gości swoim wyglądem. Nowe miejsce powstało w wyniku transformacji baru i restauracji w jedną wspólną przestrzeń, dającą więcej swobody odwiedzającym ją klientom. Nieformalny charakter podkreślają z jednej strony wysokie stołki barowe, z drugiej zaś wygodne kanapy, przy których można odprężyć się i wypić kawę. Każda z przestrzeni będzie nieco inna, koncept ma wyróżniać dowolność, nawiązująca do wartości – Imagination. Inspiracją ma być różnorodność, dlatego w niektórych hotelach będzie można zobaczyć murale i grafiki z wykorzystaniem logo Novo Square, natomiast w innych duże postery czy podświetlane kubiki. ##

Menu

Kluczowe filary konceptu (Vitality, Connect-Ainment i Imagination) będą miały swoje odzwierciedlenie w znanych na całym świecie potrawach. W menu znajdą się m.in. stek z wołowiny argentyńskiej, zupa Tom Kha Kai czy Burger Novo2 z grillowanej wołowiny podawany z frytkami. Karta oferować będzie międzynarodowe potrawy przygotowane w oparciu o zbilansowaną dietę (dobór naturalnych produktów i rekomendowanych dostawców), dania bezglutenowe oraz wegetariańskie (część z propozycji dostępna będzie również w usłudze room-service). Walory smakowe zamówionego posiłku można podkreślić kieliszkiem wina organicznego z dedykowanej selekcji stworzonej specjalnie dla marki Novotel.

***
Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonujących pod tą marką w Grupie Accor. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżującym służbowo, jak i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzające zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach Planet 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowiązuje się do dbałości o ludzi i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarządzania środowiskiem - ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli i kurortów w 60 krajach, położonych w dużych miastach, centrach biznesu i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 4 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
 
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
 
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 06.06.2014
 


www.hotelinfo24.pl