Rozwój Grupy Hotelowej Orbis w Polsce i w Krajach Bałtyckich

2014-06-09, 17:18:26

ibis Styles Ryga będzie pierwszym hotelem funkcjonującym pod tą marką w Rydze, stolicy Łotwy, jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się krajów w Unii Europejskiej. Hotel dołączy do Grupy Hotelowej Orbis, od 1 września 2014 roku będzie działał pod marką ibis Styles i zostanie włączony do globalnej sieci sprzedaży i dystrybucji Accor.

Szukaliśmy możliwości rozwoju w segmencie ekonomicznym - wybraliśmy renomowaną międzynarodową sieć, dzięki której będziemy korzystać z kanałów rezerwacyjnych, programów lojalnościowych oraz wsparcia marketingowo-sprzedażowego jakie zapewnia Accor i Orbis. Uważamy, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron.” – stwierdza Mikhail Gitman, Prezes SIA Karavella Plus, właściciela hotelu.
      
Trzygwiazdkowy ibis Styles Riga oferuje 76 komfortowych pokoi, restaurację i sale konferencyjne. Jest on dogodnie położony w spokojnej okolicy nad rzeką Dźwiną, w odległości kilkuminutowej jazdy tramwajem od Starego Miasta i dzielnicy biznesowej Rygi. Turyści i biznesmeni z pewnością docenią wygodę, architekturę i oryginalny wystrój hotelu oraz ciepłe powitanie gości. Hotelem zarządza spółka BS Hospitality Management. ##

ibis Styles jest marką ekonomiczną i designerską skierowaną do tych gości, którzy szukają najlepszych rozwiązań, oferującą pakiet all-inclusive, gdzie cena za pokój obejmuje śniadanie i dostęp do Internetu. Hotele tej marki położone są w centrach miast, przy czym każdy obiekt ma własną, odrębną osobowość i odzwierciedla kolorowy, jasny i przepełniony energią charakter marki, ze szczyptą humoru. Prostota, interaktywność i jakość to podstawowe wartości marki. Sieć obejmuje 233 hotele w 22 państwach.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
 
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
 
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Accor.com – 09.06.2014
 


www.hotelinfo24.pl