Standardowe procedury check in i check out w hotelu

2013-03-10, 10:11:44

STANDARDOWA PROCEDURA ZAMELDOWANIA - CHECK IN

1. Uprzejme powitanie gości.
2. Zapytanie gości, czy była dokonana rezerwacja.
3. Zapytanie gości o nazwisko na jakie była dokonana rezerwacja.
4. Sprawdzenie rezerwacji w grafiku pokoi.
5. Pobranie od gości dokumentów potrzebnych do zameldowania.
6. Zameldowanie gości ( wpisanie do książki meldunkowej ).
7. Przekazanie informacji o usługach w hotelu i gastronomii.
8. Wręczenie klucza i karty pobytu .
9. Wskazanie drogi do pokoju, zajęcie się bagażem.
10. Życzenie miłego pobytu.
11. Otwarcie rachunku dla gościa hotelowego.##

STANDARDOWA PROCEDURA WYMELDOWANIA CHECK OUT - ZAPŁATA GOTÓWKĄ

1. Uprzejme powitanie gości.
2. Zapytanie gości jak udał się pobyt.
3. Ustalenie zakresu płatnych usług z których goście korzystali.
4. Przedstawienie do wiadomości i akceptacji wstępnego rachunku.
5. Odebranie kluczy.
6. Wystawienie faktury / rachunku i wręczenie jej osobie płacącej / gościowi.
7. Odebranie należności.
8. Pożegnanie gości i zaproszenie do ponownego odwiedzenia hotelu.
9. Zamknięcie rachunku dla gościa.

Aleksandra Lewandowska


www.hotelinfo24.pl