Francuskie ciastko w centrum promocji marki

2014-06-22, 06:44:52

We współpracy z uznanym cukiernikiem Johnny Iuzzinim, nowym członkiem LM100 - firmowej grupy innowatorów kultury i artystów, Le Meridien Hotels & Resorts wprowadza w życie swój globalny program eklerkowy.

Obiekty Le Meridien na całym świecie zaproponują nowoczesne podejście do trzech firmowych smaków eklerki - kawowego, czekoladowego i waniliowego - jak również jednego lokalnie inspirowanego smaku. Le Meridien Dallas Galleria, na przykład, podawać będzie Texas Honey Pecan Éclair (eklerkę z miodem i orzechami pekan), podczas gdy Le Meridien Munich zaproponuje smakowitą eklerkę z kozim serem, żurawiną i okruchami pumpernikla.

W ramach tej inicjatywy, Iuzzini stworzy w ciągu najbliższych 12. miesięcy, osiem receptur na eklerki podawane wyłącznie w firmowych obiektach Le Meridien, inspirowanych globalnym objazdem wybranych lokalizacji Le Meridien. Kroniki Eklerkowe Iuzzini’ego zapoczątkowane zostaną w San Francisco 10 lipca, kiedy to słynny cukiernik będzie podróżował po mieście i regionie na motocyklu i poszukiwał nowych lokalnych smaków, które mogłyby stać się inspiracją do najnowszej receptury eklerkowej promowanej jesienią 2014 roku. Eklerkowy przepis Iuzzini’ego będzie następnie zaprezentowany na specjalnej imprezie w Nowym Jorku 29 lipca. Kroniki Eklerkowe będą kontynuowane w 2014 i 2015, a ich poszczególne przystanki podane zostaną wkrótce do publicznej wiadomości. ##

Hotele Le Meridien na całym świecie będą także gospodarzami miejscowych wydarzeń, programów i ofert specjalnych, w których centralne miejsce zajmować będą eklerki. Znajdą się w nich również poradniki samodzielnego przygotowywania tych ciastek, a także spotkania z cukiernikami i degustacje prezentujące przykładowe sezonowe smaki.


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide



www.hotelinfo24.pl