Cztery nowe koncepcje funkcjonowania marki Sol w składzie Melia International

2014-06-29, 06:05:51

Mając na celu udoskonalenie tradycyjnego "słoneczno-plażowego" doświadczenia, wzbogacenie wartości oferty konsumenckiej i adaptację do coraz bardziej rozdrobnionej bazy klientów, grupa Melia Hotels International poinformowała o uruchomieniu czterech nowych koncepcji funkcjonowania swojej marki Sol Hotels and Resorts.

Nowe koncepcje Sol Hotels & Resorts obejmują:

•    Sol Hotels: zaprojektowane w wersji standardowej, przeznaczonej dla większości klientów marki, z nową wersją tradycyjnej koncepcji „słoneczno-plażowej” i z dużą ilością usług rodzinnych.
•    Sol Katmandu Park & Resort: doświadczenie "zabawy w trakcie pobytu hotelowego", kreowanego w kurortach posiadających w pełni zintegrowane, tematyczne parki rozrywki.
•    Sol House: skoncentrowane na pokoleniu milenijnym, o wysokim stopniu zaangażowania w designerskie, dynamiczne i dostępne doświadczenia lifestylowe.
•    Sol Beach House: "Twój dom na plaży" - dla osób poszukujących relaksującego urlopu w kurortach o super modnym stylu, który łączy w sobie nowoczesność z akcentami retro. ##

Wszystkie te koncepcje mają wspólne cechy, w tym najlepsze lokalizacje – z których wiele znajduje się przy plażach – z basenami w kształcie laguny, planowanym aktywnym wypoczynkiem, oryginalnymi restauracjami i programami rozrywkowymi.

"To odświeżenie podstawowych funkcji generować ma dalszy rozwój marki w kluczowych lokalizacjach wypoczynkowych, poprawę jej atrakcyjności i konkurencyjności", powiedział Gabriel Escarrer, wiceprezes i dyrektor generalny Melia Hotels International. " Jakość wymaga dzisiaj większej personalizacji doświadczenia gości i włączanie nowych technologii, dostępu do których żądają nasi goście."


Źródło: Melia Hotels International



www.hotelinfo24.pl