Za dwa lata Starwood podwoi swoje chińskie portfolio luksusowych hoteli

2014-07-06, 05:22:52

Wkrótce po zakończeniu targów International Luxury Travel Market w Szanghaju, Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. poinformował, że jego portfolio luksusowych hoteli w Chinach, składające się z obiektów marek St. Regis, The Luxury Collection i W Hotels, powiększy się do końca 2014 roku o cztery nowe hotele, w tym St. Regis Chengdu; Azure Qiantang, a Luxury Collection Hotel, Hangzhou; The Castle Hotel, a Luxury Collection Hotel, Dalian i W Beijing - Chang'an.

"Szybki rozwój luksusowych marek Starwooda w Chinach odzwierciedla rosnący popyt na wysokiej klasy usługi hotelarskie, wynikający z bogacenia się społeczeństwa, co wpływa na istotny rozwój rynku krajowego", powiedział Paul James, szef globalnych marek St. Regis, The Luxury Collection i W Hotels. "W tym roku mamy możliwość otwarcia czterech luksusowych hoteli w specyficznych chińskich lokalizacjach, dla nowej generacji globalnych turystów, którzy coraz częściej korzystają w trakcie swoich podróży z obiektów naszego luksusowego portfela."

W tym roku, Starwood zamierza otworzyć w regionie ponad 20 hoteli w ramach wszystkich swoich dziewięciu marek, w tym cztery wchodzące w skład jego luksusowego portfolio. W ciągu ostatnich trzech lat, Starwood podwoił to portfolio w Chinach i oczekuje się, że pod koniec 2015 roku liczba tych hoteli ponownie się podwoi. ##

W Hotels, otworzą w tym roku swój nowy, długo oczekiwany flagowy obiekt w Pekinie W Beijing - Chang'an. Dalsze plany marki W Hotels w Chinach obejmują takie miasta, jak: Changsha, Chengdu, Makau, Szanghaj i Suzhou. St. Regis ugruntuje swoją obecność w Chinach wraz z otwarciem St. Regis Chengdu, do którego w ciągu najbliższych trzech lat dołączą nowe hotele w Changsha, Haikou, Lijiang, Makau, Nanjing, Sanya i Zhuhai. Oprócz Castle Hotel, A Luxury Collection Hotel, Dalian i Azure Qiantang, a Luxury Collection Hotel, Hangzhou, Starwood planuje rozszerzenie obecności marki Luxury Collection w Nanning, Xiamen, Nanjing i Suzhou.

Rosnące portfolio luksusowych marek Starwooda jest dobrze skorelowane z popytem na tego typu usługi wynikającym ze wzrastającej zamożności chińskiego społeczeństwa i rozwijającego się rynku krajowego. Popyt podsycany jest również przez wzrastającą ilość turystów odwiedzających Chiny. Kraj ten zajmuje obecnie trzecie miejsce na świecie, jako najbardziej popularna lokalizacja wyjazdów turystycznych, po Francji i Stanach Zjednoczonych, jak donosi agenda Światowej Organizacji Turystycznej ONZ. Próbując przyciągnąć większą ilość turystów zagranicznych, Chiny proponują osiem miast, na terenie których obowiązuje 72-godzinna polityka bezwizowa - Pekin, Szanghaj, Guangzhou, Chengdu, Chongqing, Dalian, Shenyang i Xi'an.


Źródło: Starwood Hotels & Resorts Worldwide



www.hotelinfo24.pl