Qubus Hotel „zaczytany” prospołecznie

2014-07-30, 17:18:03

Sieć 14 hoteli w centrach polskich miast proponuje nie tylko wysoką jakość usług, ale także funkcjonuje według idei społecznie odpowiedzialnego biznesu. Tym razem pracownicy Qubus Hotel postanowili dołączyć do akcji „Zaczytani”, której ambasadorami są m.in. Sylwia Gruchała, Anna Wyszkoni czy Skiba.
 
Od czerwca do lipca 2014r. pracownicy wszystkich 14 hoteli włączyli się w sieciową akcję zbierania książek dla „Zaczytanych”. W trakcie 2 miesięcy zebranych zostało ponad 600 książek. Znajdują się wśród nich zarówno bajki dla dzieci, jak też literatura młodzieżowa i edukacyjna. Jest też kilka bardzo ciekawych tytułów takich  jak baśnie hawajskie czy bajki birmańskie.
 
- Podobnie jak organizatorzy akcji jesteśmy zwolennikami czytania i efektywnego pomagania innym. Jednymi z naszych firmowych wartości są też zaangażowanie, rozwój i współpraca, które idealnie wpisują się w pomysł całej akcji. Cieszymy się też, że spotkała się ona z tak dużym odzewem ze strony naszych pracowników – mówi Aleksandra Dunaj – Bąk Specjalista ds. Procesów HR w sieci Qubus Hotel. ##
   
To nie jedyna akcja tego typu w sieci. Co roku poprzez zakup kartek świątecznych Qubus Hotel wspiera fundację „Dziecięca fantazja”. Od dwóch lat sieć bierze udział w akcji „Akademia Przyszłości”, w której wspiera finansowo poprzez zakupienie indeksu 2 dzieci. Dodatkowo wiele obiektów sieci organizuje lokalne akcje „Mały hotelarz”. Polegają one na zapraszaniu dzieci ze szkół i przedszkoli do hotelu, gdzie pracownik oprowadza maluchy po obiekcie i tłumaczy na czym polega praca w poszczególnych działach hotelarskich. Przy tej okazji organizowane są też gry i zabawy edukacyjne dla dzieci.
 
- Idea odpowiedzialnego biznesu jest nam bardzo bliska. Polega ona jednak nie tylko na pomocy innym, ale także na prowadzeniu przyjaznej dla pracowników polityki kadrowej. Dowodem na to, że w Qubus Hotel ma ona wysoki poziom, jest przyznawany nam już od 4 lat certyfikat Inwestor w Kapitał Ludzki. Ideą programu jest docenienie i wyróżnienie pracodawców, którzy świadomie inwestują w swoją kadrę. Staramy się zatem co roku powiększać np. pakiet pozafinansowych form motywowania. Działania te wynikają zarówno z potrzeb naszych pracowników, jak też pozwalają na budowanie wizerunku Qubus Hotel jako wartościowego pracodawcy – podsumowuje Edyta Goryszewska-Szumska Dyrektor Personalny w Qubus Hotel


Źródło: Qubus Hotel.com – 25.07.2014
 


www.hotelinfo24.pl