Hotel Imperial z Sandomierza najlepszy w badaniu świętokrzyskich hoteli

2014-08-12, 16:27:02

Najlepszą ocenę w badaniu obsługi świadczonej przez świętokrzyskie hotele, przeprowadzonej przez firmę Hibner Hospitality, uzyskał Hotel Imperial z Sandomierza. Świętokrzyskie hotele wypadły jednak gorzej niż badane wcześniej hotele łódzkie – informuje portal Gazeta.pl

Badanie przeprowadzone przez firmę Hibner Hospitality odbyło się w dniach pomiędzy 20 lipca, a 3 sierpnia i objęte zostały nim niemal wszystkie (z wyjątkiem siedmiu) świętokrzyskie hotele.

Procedurą badania objęte zostały hotelowe recepcje. W trakcie rozmowy dokonywano oceny pracy personelu recepcyjnego pod względem: ##

- czasu oczekiwania na rozmowę,
- formułki powitalnej,
- poprawności językowej,
- zakresu udzielanych i zdobywanych informacji,
- umiejętności sprzedażowych (pokój, rezerwacja, usługi dodatkowe).

Wszystkie elementy zostały odpowiednio wycenione w skali punktowej. Maksymalna ocena hotelu mogła wynieść 1000 punktów.

Czołowe miejsce w przeprowadzonym badaniu przypadło hotelowi Imperial z Sandomierza, a na następnych miejscach uplasowały się: hotel Europa ze Starachowic i Magnolia z Bolechowic. W Kielcach wyniki przedstawiały się następująco: hotel Dal, który wyprzedził Arkadię i Ibis. W kategorii hoteli czterogwiazdkowych, najlepiej oceniony został kielecki Qubus;  trzygwiazdkowych - Magnolia, dwugwiazdkowych - Imperial, jednogwiazdkowych - Arkadia.


Źródło: Gazeta.pl – 11.08.2014



www.hotelinfo24.pl