Sweet Bed by ibis – sprawdz czy jest wygodne!

2014-08-28, 17:39:26

Wchodzisz do pokoju hotelowego i ….sprawdzasz czy łóżko jest wygodne? To oczywiste, bo przecież dobry sen jest najważniejszy! Sprawdź czy łóżka Sweet Bed™ by ibis sprostają Twoim wymaganiom. We wszystkich hotelach ibis w Polsce w lobby stoi łóżko. Można wyciągnąć się na nim, skakać, turlać się czy urządzić wojnę na poduszki! Ibis daje gwarancję wygody i komfortu w każdych warunkach!

Wskocz na Sweet Bed™ by ibis!

Łóżko z założenia służy do spania. Lecz nie każde jest gwarantem dobrego snu. Marka ibis jest pewna jednak, że po nocy spędzonej w Sweet Bed™ by ibis goście będą wyspani jak nigdy wcześniej! Niedowiarków hotele ibis zapraszają do wielkiego testowania - każdy może wskoczyć do ustawionego w lobby Sweet Bed™ by ibis i znaleźć swój własny nietypowy sposób na sprawdzenie jego wygody. Im więcej pomysłów, tym więcej zabawy! W akcji biorą udział wszystkie hotele ibis w Polsce, a w każdym z nich pracownicy pełnią dyżury, zapraszając gości do testu.

Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na zmieniający się od dwóch lat standard w naszych hotelach ekonomicznych. Chcemy, aby marka ibis kojarzyła się z komfortem i wygodą, tak jak łóżka Sweet Bed™ by ibis. Mam nadzieję, że przygotowana akcja zachęci gości do jeszcze częstszych odwiedzin.” – mówi Joanna Świerkosz, Deputy Director of the Sales, Distribution, Marketing and Revenue Management Department for Poland and Baltic Area w Orbis SA. ##

Wyjątkowe, innowacyjne i nowoczesne łóżko
 
Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki ibis w maju 2011 roku we Francji przez firmę badawczą Ifop, wygodne łóżko to dla gości jeden z ważniejszych warunków udanego pobytu w hotelu. Sweet Bed™ by ibis, to innowacyjne rozwiązanie, które zostało zaprojektowane, przetestowane i zatwierdzone przez zespoły badawcze ibis, aby zagwarantować gościom doskonały komfort snu. Łóżko bardzo pozytywnie przyjęli zarówno klienci jak i hotelarze. Zwarty, twardy i gruby materac dobrze współgra ze wszystkimi innymi elementami, zapewniając optymalne wsparcie, dzięki zastosowaniu pianki typu „memory foam”. Jej zróżnicowana gęstość, pozwala wyeliminować wszystkie punkty ucisku. Dodatkowy, 7 centymetrowy topper uwydatnia walory materaca głównego i zapewnia wygodę. Projektanci zadbali również o jego estetykę. Dzięki czemu łóżka oprócz komfortu cieszą oczy eleganckimi czarnymi wykończeniami. Rewolucyjny koncept Sweet Bed™ by ibis dostępny jest już w 83% sieci w Polsce.

Własne Sweet bed™

Marka odpowiadając na liczne zapytania gości zainteresowanych Sweet Bed™ by ibis, stworzyła internetowy sklep http://www.ibisstore.com, tak aby klienci hoteli mogli zakupić swoje własne łóżko. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w segmencie marek ekonomicznych, oferujący gościom opcję zakupu produktu.

***
ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet BedTM by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecające standardom świadczonej przez nią obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kierującą każdym z pracowników. Ibis jest pierwszą marką hotelową, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzający profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, dający konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwartą na świecie siecią hoteli ekonomicznych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce i 4 w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni na codzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 27.08.2014
 


www.hotelinfo24.pl