Brytyjska firma prowadząca sieć pubów planuje utworzenie łańcucha hotelowego

2014-08-31, 12:36:48

Marston’s - brytyjska firma zajmująca się prowadzeniem pubów i działalnością piwowarską planuje otworzyć sieć hoteli uzupełniającą działalność gastronomiczną w miejscach, w których zlokalizowane są jej firmowe puby i restauracje.

Marston’s, która prowadzi puby marek Pitcher i Piano tudzież produkuje piwa, takie jak Pedigree i Hobgoblin poinformowała, że na 25 do 30 corocznie otwieranych pubów, aż pięć  może prowadzić również działalność hotelarską.

"Rynek oferujący usługi hotelarskie przy pubach wydaje się bardzo silny," powiedział Reutersowi, dyrektor generalny Marston’s, Raph Findlay. "Nie będzie to zbyt wielka (część grupy), ale będzie wystarczająco znacząca." ##

Firma już obecnie dysponuje około 800. pokojami w ramach swojej sieci skupiającej 1800 pubów. Zdaniem firmy sieć samodzielnie zarządzanych kwater może zwiększyć sprzedaż w przyległych pubach-restauracjach, dodatkowo o trzy do czterech tysięcy funtów w tygodniu.

Marston’s już wcześniej próbował realizować hotelarskie przedsięwzięcia wspólnie z brytyjskim operatorem hotelowym Travelodge, ale postanowił zbadać możliwość zbudowania własnej oferty, kiedy Travelodge sama popadła w kłopoty.

Marston’s prowadzi obecnie cztery obiekty hotelarskie, a kolejnych 15 obiektów pozyskanych zostanie w ciągu najbliższych trzech lat. Findlay powiedział także, że firma dysponuje działkami przy istniejących pubach, gdzie mogłyby powstać obiekty hotelarskie. Firma zamierza koncentrować się na tej dodatkowej działalności poza Londynem.

Ceny w firmowych obiektach zbliżone będą do cen w budżetowym łańcuchu Premier Inn, największego brytyjskiego operatora hotelowego, który także prowadzi hotele łączone ze swoimi restauracjami i pubami.



www.hotelinfo24.pl