ibis Poznań Północ w Grupie Hotelowej Orbis

2014-09-09, 16:25:50

Orbis S.A. realizuje plan rozwoju Grupy Hotelowej - spółka podpisała kolejną umowę franczyzy; do sieci ibis dołączy nowobudowany hotel na przedmieściach Poznania, w Suchym Lesie. Obiekt zaoferuje 77 pokoi urządzonych zgodnie ze sprawdzonym standardem marki ibis. Hotel rozpocznie działalność w pierwszym kwartale 2016 roku, i tym samym znajdzie się w Globalnych Systemach Rezerwacji, Dystrybucji i Sprzedaży Grupy Accor i Orbis. Inwestorem jest Anwil Transport spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa.

Ibis Poznań Północ będzie naszym pierwszym hotelem franczyzowym w Poznaniu, dołączy do rodziny hoteli marki ibis, która jest dobrze znana i ceniona zarówno przez gości zagranicznych jak i Polaków. Rozpoznawalna międzynarodowa marka oraz dobra lokalizacja niewątpliwie przyczynią się do sukcesu tej inwestycji ” – powiedziała Małgorzata Morek, Dyrektor ds. Rozwoju Franczyzy Orbis S.A.

Marka ibis oferuje gościom najlepszy poziom usług oraz komfort za najbardziej atrakcyjną na rynku cenę: nowoczesne, wyciszone akustycznie pokoje, wyposażone w innowacyjne, wygodne łóżka, śniadania serwowane od 4 rano do południa oraz szeroki wachlarz dań w menu w hotelowej restauracji. Hotele ibis posiadają certyfikaty: jakościowy – ISO 9001 i środowiskowy – ISO14001. ##

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca ponad 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
 
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
 
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Accor.com – 09.09.2014
 


www.hotelinfo24.pl