Jumeirah Group reaktywuje swoją lifestylową markę Venu

2014-09-14, 11:53:31

Jumeirah Group jest w trakcie reaktywacji swojej lifestylowej marki Venu, pierwotnie uruchomionej w kwietniu 2010 roku, której projekt szybko jednak odłożono na półkę z powodu kiepskiej globalnej sytuacji gospodarczej.

Z okazji ponownego uruchomienia Venu, Jumeirah Group z siedzibą w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, ujawnia wizualną identyfikację marki i informuje o nominacji Matta Bal?ika na stanowisko wiceprezesa ds. operacyjnych i rozwoju marki, do którego obowiązków należeć będzie przygotowanie ekspansji marki Venu na rynkach międzynarodowych. Co więcej, deweloper z Dubaju, Meraas Holding prowadzi rozmowy z Jumeirah Group w sprawie poprowadzenia pierwszego hotelu marki Venu na Bluewaters Island w Dubaju.

Gerald Lawless, prezes i dyrektor generalny Jumeirah Group, powiedział, że obiekty Venu będą mieć mniejsze pokoje – ok. 35 m2 (w przeciwieństwie do pokoi marki Jumeirah gdzie pokoje mają powierzchnię 55 m2) i bardziej nieformalną obsługę. ##

Według informacji przekazanych przez Jumeirah, istotą nowej marki jest to, że jej obiekty mają być "katalizatorem społecznościowym" - miejscem, gdzie dzieją się dobre rzeczy, ludzie czują się mile widziani i mogą zachowywać się swobodnie, otoczeni ludźmi, których lubią, otrzymują wszystko, czego potrzebują i że jest to odzwierciedlone w "prostym i bezpretensjonalnym" projekcie nowego logo marki.

"Jest to naprawdę ekscytujące innowacyjne doświadczenie w Jumeirah Group. Nadszedł właśnie czas na uruchomienie nowej, współczesnej lifestylowej marki," powiedział Nicholas Clayton, dyrektor ds. operacyjnych w Jumeirah Group. "Marka pochodzi i czerpie energię z Dubaju i pierwszych kilka hoteli Venu otwartych będzie właśnie tutaj - ale służyć to ma w ostatecznym rachunku skutecznemu sposobowi przenoszenia istoty Dubaju na rynki międzynarodowe, odzwierciedlając energię miasta, jego dynamikę i kosmopolityczny charakter. Jednocześnie zaś, pobyt w hotelu Venu będzie intuicyjnym doświadczeniem, zbudowanym wokół i antycypującym potrzeby nowoczesnych, znających się na rzeczy turystów."


Źródło: Jumeirah Group



www.hotelinfo24.pl