Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

2014-09-15, 15:35:42

Pierwsze targi wina w Winestone
 
3 września w restauracji Winestone w Mercure Warszawa Centrum rozpoczęły się pierwsze hotelowe targi wina. Potrwają do 31 października. Goście wydarzenia mogą liczyć na szeroką ofertę win, pochodzących z różnych zakątków świata.

Winestone to nowa koncepcja restauracyjna wprowadzona do Polski przez markę Mercure. Wnętrza cechuje nowoczesny wygląd, proste formy i minimalizm. Szczególną uwagę zwraca otwarta kuchnia; klienci oczekując na zamówiony posiłek, mogą przyglądać się niezwykłej sztuce oraz pasji, z którą przygotowywane są potrawy. Restaurację charakteryzuje również sposób podawania potraw – są one serwowane na kamiennych deskach – „les planches”. W kwestii wina goście mogą zawsze liczyć na pomoc wykwalifikowanej obsługi, w karcie wyselekcjonowano 4 kategorie smakowe: „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”. Podział ten pozwala gościom szybciej wybrać wino o odpowiednim bukiecie.

Festiwal Golonki w hotelu Orbis Magura Bielsko-Biała

4 września br. w hotelu Orbis Magura Bielsko-Biała odbyła się konferencja prasowa zapowiadająca 19. Edycję Festiwalu Golonki.

Impreza ta już od niemal 20 lat przyciąga setki fanów tej potrawy i na stałe wpisała się w kalendarz bielskich wydarzeń. Biesiadny klimat dopełni bawarska oraz tyrolska muzyka na żywo. Festiwal potrwa od 19 września do 25 października i już teraz można rezerwować stoliki w hotelowej restauracji.

Tegoroczną nowością gastronomiczną będzie golonka nadziewana kaszą pęczak z borowikami. Serwowane będą także regionalne przysmaki – m.in. żur na maślance oraz kwaśnica.

Mercure wspiera lokalne inicjatywy

29 sierpnia br. hotel Mercure Cieszyn był jednym z głównych partnerów Pikniku Biznesowego, odbywającego się na historycznym Wzgórzu Zamkowym. W jego trakcie przedstawiciele lokalnych firm mieli okazję do wejścia w dialog z mieszkańcami, radnymi, a także przyszłymi partnerami. Przedsięwzięcie wsparł również hotel Mercure Ostrava Centrum.

Oficjalne otwarcie uświetniła ceremonia wręczenia nagród srebrnym medalistom Lekkoatletycznych Mistrzostw Europy Osób Niepełnosprawnych 2014 – Januszowi Rokickiemu, Mirosławowi Madzia oraz Zbigniewowi Gryżboniowi, trenerowi zawodników. Otrzymali oni podarunki w postaci weekendowych pobytów w hotelach marki Mercure w Polsce i Czechach.

Mercure Cieszyn i Mercure Ostrava Centrum przygotowały również atrakcje dla innych uczestników tego wydarzenia. W specjalnie wydzielonej strefie mogli oni zapoznać się z ofertą marki. Oba obiekty wsparły także konkursową zabawę – jej uczestnicy zostali nagrodzeni zaproszeniami do hotelowych restauracji, książkami z dedykacją, płytami z autografami oraz drobnymi upominkami i gadżetami.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca ponad 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 12.09.2014
 


www.hotelinfo24.pl