Wellstreet – nowa marka hotelu

2014-09-24, 21:49:00

15 września wystartowała nowa marka hotelowa w Zielonej Górze, hotel Wellstreet. To pomyślny finał, prowadzonych w ostatnich miesiącach prac remontowych oraz akcji rebrandingowej znanego w regionie obiektu.

Czterogwiazdkowy Wellstreet powstał na bazie infrastruktury hotelu Dana, jako zupełnie nowa odsłona prowadzenia usług typu „horeca” na zielonogórskim rynku. Koncepcja zmian wizerunkowych jest realizowana w dużym stopniu dzięki pozyskaniu inwestorów. Celem całego przedsięwzięcia było bowiem stworzenie od podstaw nowej klasy obiektu o własnej, wyrazistej tożsamości. Od września tożsamość ta nosi nazwę Wellstreet i jest widoczna nie tylko w aktualnych materiałach promocyjnych, ale przede wszystkim bezpośrednio w systematycznie odmienianych wnętrzach budynku. Istotny element wdrażanej właśnie strategii wizerunkowej marki stanowi remont. Zarówno części wspólne (korytarze, strefa rekreacyjna, restauracja, bowling), jak i pokoje dla gości są odnawiane w jednolitym, eleganckim stylu. Co więcej, styl ten stał się znakiem rozpoznawczym nowego brandu.##

- Inspirowani nazwą hotelu, postawiliśmy na akcenty rodem ze Stanów Zjednoczonych, czego widocznym przejawem jest urządzenie ekskluzywnych apartamentów w klimacie słynnych amerykańskich miast – podkreśla Maja Łuczak, dyrektor Wellstreet – Oczywiście, zadbaliśmy przy tym o spójność i zgodność wszystkich wykończonych przestrzeni z naszą nową identyfikacją wizualną.

Hotel Wellstreet rozpoczął swoją działalność 15 września br. W drugiej połowie października do użytku gości zostaną oddane już wszystkie strefy, w tym specjalne apartamenty.

Źródło: PointB


www.hotelinfo24.pl