St. Regis świętuje 80. rocznicę koktajlu Krwawa Mary

2014-10-08, 06:56:54

St. Regis Hotels & Resorts, marka należąca do sieci Starwood Hotels & Resorts Worldwide poinformowała, że - po raz pierwszy w historii - luksusowa marka będzie butelkowała i sprzedawała w sklepach detalicznych słynny koktajl Bloody Mary.

Pomysł koktajlu narodził się w King Cole Bar w hotelu St. Regis New York w 1934 roku. Świętując 80-lecie narodzin koktajlu, które przypada w październiku, St. Regis wyprodukuje limitowaną ilość koktajlu, w partnerstwie z Arrowhead Farms, produkcyjną linią koktajlową słynnego projektanta wydarzeń Bronsona van Wycka i będzie gospodarzem brunchów w obiektach St. Regis Hotels & Resorts na całym świecie.

"Firmowy koktajl marki St. Regis - Bloody Mary, którego rocznica świętowana jest w 34 hotelach na całym świecie, był jednym z ulubionych trunków gości i biesiadników przebywających w hotelach tej luksusowej marki", mówi Paul James, światowy lider marek St. Regis, The Luxury Collection i W Hotels Worldwide. ##

Aby uczcić te ważne urodziny, St. Regis będzie gospodarzem firmowych brunchów Bloody Mary na całym świecie, startujących imprezą we flagowym obiekcie marki St. Regis w Nowym Jorku. Goście będą mogli skosztować produktów z menu specjalnie przygotowanych przez szefa kuchni Johna DeLucie, podawanych z 80. odmianami koktajlu Bloody Mary.

Koktajl "Red Snapper", bardziej dziś znany jako Krwawa Mary, narodził się w momencie, kiedy Fernand Petiot, barman w St. Regis doprawił mieszankę soku pomidorowego i wódki, selerem, solą, pieprzem, cayenne, cytryną i sosem Worcestershire - unowocześniając prosty koktajl popularny w Harry’s Bar w Paryżu. W latach trzydziestych koktajl "Krwawa Mary" został uznany za zbyt prostacki dla eleganckiego baru, więc nadano mu nazwę "Red Snapper". Koktajl według oryginalnej receptury nadal jest serwowany w St. Regis New York, gdzie pozostaje najpopularniejszym alkoholowym drinkiem.


Źródło: St. Regis Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl