Radisson Blu świętuje dziesięciolecie działalności w regionie Azji i Pacyfiku

2014-10-14, 15:23:29

Ponad 40 hoteli i kurortów Radisson Blu w regionie Azji i Pacyfiku obchodziło niedawno Blu Day, który upamiętniał czwarte urodziny Radisson Blu w tej części świata. Radisson Blu – wysokiej klasy ekskluzywna marka, należąca do Carlson Rezidor Hotel Group, ma wiele powodów do świętowania, pochwalić się bowiem może 10 milionami gości, których w ciągu tych czterech lat ugościła w swoich progach.

Jest to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelowych w regionie, prowadząca aktualnie 42 hotele w kluczowych lokalizacjach, a kolejnych 35 obiektów znajduje się w cyklu inwestycyjnym. Na całym świecie natomiast, czynnych jest 275 hoteli tej marki, znajdujących się w 62 krajach.

Korzystając z okazji obchodów czterolecia działalności, hotele i kurorty Radisson Blu w regionie zorganizowały zabawy i ekscytujące atrakcje dla swoich gości. Odnosząc się do tegorocznego tematu przewodniego "Blu is for Me", zespoły pracownicze nosiły uniformy w kolorze niebieskim, a kolor ten zdominował również hotelowe dekoracje. ##

Radisson Blu New World Shanghai w Chinach, zorganizował tematyczne przyjęcie dla gości, które odbyło się na 47 piętrze hotelu, w Sky Dome Bar, oferującym przepiękne widoki na panoramę miasta. W Indiach, pracownicy hotelu Radisson Blu New Delhi Paschim Vihar, ubrani na niebiesko zorganizowali dla gości publiczne przyjęcie flash mob. Radisson Blu Plaza Delhi zorganizował retro wystawę "Back to Blu" prezentując w hotelowym lobby klasyczny niebieski samochód i skuter z lat 30. ubiegłego wieku, na tle których goście mogli sobie robić zdjęcia. Goście hotelu Radisson Blu Resort Fiji Denarau Island mogli nakładać niebieskie peruki, a Radisson Blu Plaza Sydney oferował bezpłatną kawę w głównym wejściu do hotelu, w zamian za darowizny na Autism Spectrum Australia działającego na rzecz chorych na autyzm.


Źródło: Radisson Blu Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl