Canopy by Hilton – nowa lifestylowa marka Hiltona

2014-10-16, 12:15:05

Hilton Worldwide poinformował w dniu 15.10.2014  o nowej hotelowej marce grupy, która funkcjonować będzie pod nazwą Canopy by Hilton, na nowo definiując kategorię lifestylową w świadomości współczesnych turystów wypoczynkowych i biznesowych. Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide, zaprezentował koncepcję Canopy by Hilton grupie 1900. właścicieli i przedstawicieli deweloperów, zgromadzonych na zorganizowanej przez Hilton Worldwide, Global Partnership Conference w Orlando, na Florydzie.

"Zbudowana w oparciu o szeroko zakrojone badania rynku, nasza długo oczekiwana marka Canopy by Hilton charakteryzuje się świeżym podejściem do gościnności i doświadczenia gości," powiedział Christopher J. Nassetta. "Dostrzegliśmy możliwość wejścia nie tylko do przestrzeni lifestylowej poprzez stworzenie nowej marki, ale także przedefiniowanie tej kategorii, tworząc ją bardziej dostępną. Zidentyfikowaliśmy potrzebę zdjęcia nacisku z kapitałochłonnego designu, w zamian za to, czego docelowy klient rzeczywiście oczekuje: pełnowartościowego, komfortowego pobytu z większą ilością wliczonych w cenę, jakościowych usług".

Canopy by Hilton reprezentuje nową koncepcję hotelową o wysokim potencjale rozwojowym, jasno zdefiniowaną ofertą dla gości i zrównoważonym modelem biznesowym. Hilton Worldwide zdefiniował grupę docelową klientów marki na podstawie preferencji i potrzeb turystów, nie opierając się jedynie na analizach demograficznych. "Uruchomiliśmy markę, której celem jest dotarcie do mentalności dzisiejszego turysty i wykreowanie pozytywnego doświadczenia pobytowego", powiedział John T.A. Vanderslice, szef globalnych luksusowych i lifestylowych marek Hilton Worldwide. "Canopy jest dynamicznym, nowym hotelem z sąsiedztwa, oferującym bezpośrednią, nakierowaną na gościa obsługę, lokalne opcje wypoczynkowe i komfortowe przestrzenie, tak by goście po prostu czuli się u nas dobrze". ##

Canopy by Hilton będzie rozwijać się poprzez siec nowo budowanych hoteli, jak i poprzez adaptację starych obiektów w kluczowych obszarach miejskich i na tętniących życiem rynkach wtórnych na całym świecie. Start pierwszych hoteli nowej marki spodziewany jest w 2015 roku. Canopy by Hilton podpisał już 11 listów intencyjnych na uruchomienie swoich obiektów.


Źródło: Hilton Worldwide



www.hotelinfo24.pl