Marriott Hotels wkraczają w erę elastycznych przestrzeni w obiektach spotkaniowych w Londynie

2014-10-28, 12:23:33

Po przeprowadzonej kosztem 1,3 mln funtów modernizacji, London Marriott Hotel Kensington uruchomił ponownie zaplecze spotkaniowo-imprezowe zaspokajające aktualne wymagania organizatorów konferencji i wszelkiego typu wydarzeń oraz turystów, poprzez ofertę inspirujących i wszechstronnych urządzeń.

Wyposażone w nowoczesny design i najnowsze technologie bezprzewodowe, dziewięć hotelowych elastycznych sal, jest w stanie pomieścić łącznie do 235 osób, na dwóch piętrach, lub do 100 osób w największej sali spotkaniowej.

Marriott Hotels zrewolucjonizowały doświadczenie gości w całym swoim obiekcie, dostosowując technologię i design do oczekiwań turystów z pokoleń lat 60. i 70. oraz końca wieku. Modernizacja  London Marriott Hotel Kensington - trzeciego europejskiego hotelu grupy ukierunkowanego na organizację przestrzeni spotkaniowych dla przyszłych pokoleń, po obiektach Marriott Hotels w Amsterdamie i Monachium – wnosi z sobą bezpieczną łączność internetową, bezprzewodowo obsługiwane ekrany LED i projektory oraz system BARCO Click Share, pozwalający na bezprzewodowe podłączenie do ekranów wielu laptopów i tabletów. Ponadto aplikacja obsługi spotkań o nazwie Red Coat Direct umożliwia organizatorom konferencji natychmiastową komunikację z zespołem hotelowym, reagującym na doraźne potrzeby, bez konieczności opuszczania sali konferencyjnej przez organizatora spotkania. ##

Przestrzeń jest tak zaprojektowana, aby inspirować spotkania towarzyskie i robocze, a jego uczestnicy mogą cieszyć się możliwością korzystania z szeregu interaktywnych funkcji, takich jak możliwość pisania na ścianach i tablicach w podgrupach, aby zainspirować kreatywne myślenie. Dające się dostosowywać do bieżących potrzeb pomieszczenia spotkaniowe mogą być zaaranżowane w układzie sali konferencyjnej lub teatralnym, czy też tworzyć rozwiązania pośrednie uwzględniające cel spotkania. Krótko mówiąc, nowe przestrzenie mogą być formowane w zależności od potrzeb organizatorów i uczestników.


Źródło: Marriott Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl