Well-Being At The Best Price - Z³ote God³o Najwy¿szej Jako¶ci Qi 2014 dla hoteli ibis

2014-11-03, 17:17:24

Marka ibis po raz trzeci uzyska³a Z³ote God³o QI Services w VIII edycji Programu Najwy¿sza Jako¶æ Quality International. Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, Jean-Marc Vendioux Dyrektor Zarz±dzaj±cy ds. Operacyjnych w Orbis S.A. odebra³ nagrodê dla sieci hoteli ekonomicznych w kategorii „Us³ugi, Podmioty zatrudniaj±ce 100-500 pracowników”.

¦wiatowe Standardy

Marka ibis konsekwentnie d±¿y do wdra¿ania i promowania idei jako¶ci we wszystkich 12 obiektach w Polsce. Dostarczenie us³ug o wysokim standardzie to zobowi±zanie podejmowane ka¿dego dnia przez  pracowników hoteli tej sieci. Marka d±¿y do doskona³o¶ci, czego przyk³adem mo¿e byæ uzyskanie certyfikatu ISO 9001* (833 hotele, w 35 krajach – 86% sieci; plan na 2015 rok – 100%) oraz szeroka gama us³ug dostêpnych w wiêkszo¶ci hoteli przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu (czynna ca³± dobê recepcja, bar, k±cik internetowy oraz Wi-Fi). Ponadto we wszystkich obiektach marki obowi±zuje zasada „satysfakcji w 15 minut”, w której pracownicy hoteli maj± 15 minut na znalezienie rozwi±zania problemu zg³oszonego przez go¶cia. Je¿eli nie s± w stanie rozwi±zaæ go w tym czasie, nie p³aci on za swój pobyt. ##    

Konsekwentnie podnosimy standard oferowanych us³ug w hotelach ibis, dlatego cieszê siê, ¿e po raz trzeci doceniono nasz± pracê. Z³ote God³o Najwy¿szej Jako¶ci w kategorii QI Services to jedna z najbardziej presti¿owych nagród, któr± mogli¶my otrzymaæ. Chcia³abym podziêkowaæ ka¿demu z pracowników za zaanga¿owanie i profesjonalizm wk³adany w codzienn± pracê.” – mówi Joanna ¦wierkosz, Deputy Director of the Sales, Distribution and Marketing Department w Polsce i Krajach Ba³tyckich w Grupie Hotelowej Orbis.

Ibis Oznacza Rozwój

Ibis to lider na rynku europejskim i globalny punkt odniesienia dla segmentu hoteli ekonomicznych. W trakcie ostatnich dwóch lat sieæ przesz³a g³êbok± modernizacjê. Jedn± z g³ównych innowacji jest koncept ³ó¿ka Sweet Bed™ by ibis, gwarantuj±cy niespotykany dot±d komfort snu. Marka wprowadzi³a tak¿e nowatorski koncept powierzchni ogólnodostêpnych w hotelach – „Avanzi” oraz wzmocni³a ofertê gastronomiczn± – „ibis kitchen”. W Polsce go¶cie mog± skorzystaæ z oferty 12 hoteli ibis w Warszawie, Krakowie, £odzi, Poznaniu, Kielcach, Czêstochowie, Szczecinie i Katowicach - Zabrzu.

Program Najwy¿sza Jako¶æ Quality International
 
Celem organizowanego od 8 lat konkursu jest promowanie w firmach i instytucjach dzia³aj±cych w Polsce, skutecznych metod zarz±dzania. Ponadto plebiscyt wskazuje te podmioty, które gwarantuj± klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub us³ugi, spe³niaj±cych ich wszelkie oczekiwania. Laureatów wybiera Kapitu³a, której cz³onkami podczas tegorocznej edycji byli m.in.: prof. dr hab. Tadeusz Sikora – Kierownik Katedry Zarz±dzania Jako¶ci± Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Przedstawiciele Klubu Polskie Forum ISO 9000: Gra¿yna ¯arlicka – Przewodnicz±ca Sekcji Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorstw oraz Sekcji Organizacji Publicznych, Jadwiga Majcher – Sekretarz Klubu Klub Polskie Forum ISO 9000. Konkurs odby³ siê pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Klubu Polskiego Forum ISO 9000 i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.W tym roku uroczysta Gala Laureatów Programu Najwy¿sza Jako¶æ Quality International, odby³a siê 6 pa¼dziernika w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

*Od 2014 roku, 12 hoteli ibis w Polsce mo¿e pochwaliæ siê uzyskaniem obu certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001, potwierdzaj±cych profesjonalizm marki, wysok± jako¶æ us³ug i dba³o¶æ o ¶rodowisko.
 
Ibis

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, najwiêkszego ¶wiatowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej warto¶ci nowoczesno¶ci, komfortu i dostêpno¶ci. W ostatnich latach ibis stworzy³ rewolucyjny koncept ³ó¿ka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielêgnuje, tak¿e nadrzêdne warto¶ci przy¶wiecaj±ce standardom ¶wiadczonej przez ni± obs³ugi, co dodatkowo przek³ada siê na motywacjê kieruj±c± ka¿dym z pracowników. Ibis jest pierwsz± mark± hotelow±, która otrzyma³a certyfikacjê ISO 9001 – 86% sieci uzyska³o ju¿ ten certyfikat, nagradzaj±cy profesjonalizm i niezawodno¶æ hoteli. 58% sieci posiada tak¿e certyfikat ISO 14001, daj±cy konkretny wyraz jej zaanga¿owania ¶rodowiskowego. Marka ibis, powsta³a w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwart± na ¶wiecie sieci± hoteli ekonomicznych.

Grupa Hotelowa Orbis to najwiêksza sieæ hoteli w Polsce, oferuj±ca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Ba³tyckich. Hotele dzia³aj± pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis,ibis Styles i ibis budget, a tak¿e Orbis Hotels. Rozpoznawalne na ¶wiecie marki gwarantuj± jako¶æ us³ug o zró¿nicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiod±cy na ¶wiecie operator hotelowy, który oferuje swoim go¶ciom oraz partnerom biznesowym wiedzê oraz do¶wiadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a tak¿e w³a¶ciciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich dzia³ania jest zapewnienie d³ugoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy. 

Accor oferuje swoje us³ugi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zró¿nicowan± ofertê - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele ¶redniej kategorii pod mark± Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio a¿ po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzy³a efektywny system narzêdzi cyfrowych, do których nale¿± - portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalno¶ciowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiod±ca na ¶wiecie szko³a hotelarstwa, jest zaanga¿owany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, dzia³aj±cych pod markami Accor. S± oni, na co dzieñ ambasadorami kultury obs³ugi oraz innowacyjno¶ci, które zapewniaj± rozwój Grupy
w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


¬ród³o: Public Dialog.pl – 31.10.2014
 


www.hotelinfo24.pl