Crowne Plaza Hotels & Resorts prezentuje nowy model pokoju dla turysty biznesowego

2014-11-05, 12:56:50

Marka Crowne Plaza Hotels & Resorts wchodząca w skład IHG (InterContinental Hotels Group), zaprezentowała swój model pokoju dla następnego pokolenia turystów - innowacyjny projekt opracowany w oparciu o opinie branżowych liderów i ekspertów, powstał po to, by sprostać zmieniającym się potrzebom dzisiejszego nowoczesnego turysty biznesowego.

Rozkład w pokojach gościnnych, szczególnie umiejscowienie łóżka, pozostawał praktycznie niezmieniony na przestrzeni ostatnich 60. lat, odkąd standardowe rozmiary pokoi zostały wprowadzone przez Kemmonsa Wilsona, założyciela marki Holiday Inn. Nowy pokój marki Crowne Plaza Hotels & Resorts wprowadza unikalny design ustawienia łóżka, zmniejszenie poziomu hałasu i wspieranie zdrowego nocnego wypoczynku.

Biorąc pod uwagę gorączkowe tempo dzisiejszych podróży służbowych, turyści biznesowi poszukują spokojnego zakwaterowania, w którym mogą być produktywni i niekoniecznie odczuwać to, że w rzeczywistości jednak pracują. Ponieważ coraz więcej osób z pokolenia milenijnego trafia na rynek pracy, to ci nowi klienci oczekują, że ich "biura" będą tam, gdzie chcieliby żeby były – pod warunkiem, że będą się mogli z nich komunikować ze światem zewnętrznym. Wszyscy ci nowocześni turyści biznesowi pragną również mieć możliwość szybkiej regeneracji swoich sił, by być gotowymi na osiąganie kolejnych sukcesów. ##

Współpracując w ciągu ostatnich dwóch lat z wiodącymi projektantami spoza sektora, firmami Future Agenda i Pearson Lloyd, specjalizującymi się w takich dziedzinach, jak przyszłość przestrzeni roboczych, Crowne Plaza Hotels & Resorts stworzyła intuicyjny, nowatorski design, który radykalnie kwestionuje tradycyjne normy powierzchni biznesowych w hotelach, tworząc nowoczesne środowisko spełniające potrzeby osób podróżujących służbowo w XXI wieku.

"Nasz innowacyjny, intuicyjny design pokoju hotelowego dla biznesmenów, kreuje fantastyczną nową przestrzeń, zachęcającą ich do produktywności, ale także do odpoczynku i co najważniejsze zdrowego, spokojnego wypoczynku nocnego. Reakcja gości na nową propozycję była znakomita. Mówili nam, że łatwiej jest im wypoczywać, skutkiem czego łatwiej jest im również zabrać się do pracy, co gwarantuje im odniesienie zawodowego sukcesu. Chcemy pomóc wszystkim naszym gościom i ułatwić im realizację swoich celów, a nie tylko zapewnić im satysfakcjonujący pobyt", powiedział Keith Barr, dyrektor handlowy w IHG.


Źródło: Crowne Plaza Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl