Siódmy obiekt Melia Hotels International we Włoszech

2014-11-16, 06:23:31

Meliá Hotels International kontynuuje swój dynamiczny rozwój we Włoszech. Jeszcze w tym roku ruszy Melia Campione usytuowany we włoskiej "enklawie" Campione d'Italia, w prowincji Como, w regionie Lombardia, w strefie wolnej od podatku, otoczonej ze wszystkich stron przez Szwajcarię, w której w użyciu jest szwajcarski frank. Sąsiedztwo miasta Lugano, w którym kultura śródziemnomorska styka się z tradycjami francuskimi i niemieckimi wyrosłymi na szwajcarskim gruncie, gwarantuje wyjątkowość tego obszaru.

Położony nad brzegiem jeziora Lugano, hotel Melia Campione znajduje się obok słynnego, największego w Europie Campione Casino, zbudowanego przed II wojną światową, w 1933 roku. Obiekt znajduje się także w pobliżu innych atrakcji regionu, takich jak marina, zabytkowa bazylika, kościół parafialny San Zenone, Oratorium św. Piotra i Muzeum Parafialne. Campione jest obecnie ważnym kosmopolitycznym centrum i lokalizacją ekskluzywnej międzynarodowej turystyki.

Melia Campione zaoferuje
oprócz innych luksusowych usług i udogodnień, 40 ekskluzywnych pokoi, całodzienną koncepcję kulinarną, która wprowadza współczesne, ogólnie dostępne, nieformalistyczne podejście w ofercie gastronomicznej oraz propozycjach Spa & Wellness. Melia podpisała umowę o zarządzanie z właścicielami hotelu, firmą wchodzącą w skład Khamas Hospitality, będącą z kolei częścią Khamas Group of Investment Companies of Dubai. Khamas Group posiada ponad stuletnie doświadczenie biznesowe, a w samych tylko Zjednoczonych Emiratach Arabskich, posiada ponad 120 firm w sektorach tak różnych, jak rynek nieruchomości, budownictwo, hotelarstwo, produkcja, franchising czy edukacja. ##

Gabriel Escarrer, wiceprezes i dyrektor generalny w Melia Hotels International powiedział że "ta piękna włoska prowincja, w połowie drogi między Włochami a Szwajcarią, nad jeziorem Lugano, jest obszarem o dużym potencjale dla luksusowych hoteli i branży turystycznej, co stawia nas w silnej pozycji na rynku włoskim, który jest strategicznie ważny dla naszej firmy."


Źródło: Melia Hotels International



www.hotelinfo24.pl