Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

2014-11-17, 17:19:59

Konkurs marki ibis!

W dniach 14-16 listopada br. w hali Torwar w Warszawie odbędą się Targi Turystyczne Podróże. Podczas wydarzenia marka ibis zaprasza do wzięcia udziału w konkursie „Wskocz do łóżka Sweet Bed by ibis”. Jego celem jest zaprezentowanie najbardziej wygodnych łóżek w segmencie hoteli ekonomicznych Sweet Bed™ by ibis. Do wygrania są poduszki oraz vouchery na pobyty weekendowe w hotelach ibis w Polsce. Nagradzane będą najzabawniejsze zdjęcia uczestników w pozycji skoku.
 
Po zakończeniu konkursu na fanpage’u marki ibis zamieszczona zostanie lista  zwycięzców. ##

Bloki czasowe każdego dnia:
10.30 – 12.00        czas konkursowy na wykonywanie zdjęć
12.00 – 12.10         jury wybiera najciekawsze zdjęcie
12.10 – 12.15        ogłoszenie zwycięzcy I bloku

12.30 – 14.00        czas konkursowy na wykonywanie zdjęć
14.00 – 14.10        jury wybiera najciekawsze zdjęcie
14.10 – 14.15        ogłoszenie zwycięzcy II bloku

14.30 – 16.00        czas konkursowy na wykonywanie zdjęć
16.00 – 16.10        jury wybiera najciekawsze zdjęcie
16.10 – 16.15        ogłoszenie zwycięzcy III bloku

16.30 – 16.45        Ogłoszenie zwycięzcy dnia


„Lider Cyfrowej Gościnności” – cyfrowa transformacja w Grupie Accor

Grupa Accor przygotowała nową strategię „Lider Cyfrowej Gościnności”. W jej założeniach uwzględniono włączenie technologii cyfrowych na każdym etapie podróży dla klientów, nową jakość oferowanych usług dla partnerów i inwestorów oraz wzmocnienie działu dystrybucji w Grupie. Strategia oparta jest na dwóch filarach: - infrastrukturze IT oraz zarządzaniu danymi.

Plan będzie realizowany poprzez osiem programów, które przyniosą pierwsze rezultaty już w 2015 roku. Celem pierwszych czterech jest szerzenie wiedzy - informowanie na temat oferowanych usług, powiększenie bazy klientów i dalszy rozwój programu lojalnościowego:
 
1.    Mobile First - przygotowanie jednej aplikacji mobilnej zapewniającej dostęp do wszystkich usług oferowanych przez Accor przed, w trakcie i po pobycie w hotelu.
2.    Customer Centric - opracowanie optymalnego wykorzystania baz danych w celu zapewnienia spersonalizowanych usług, a także scentralizowanie informacji zwrotnych od klientów na jednej platformie - "Głos Gości".
3.    Seamless Journey - zapewnienie klientom wygodnego korzystania z aplikacji na każdym etapie ich podróży tj. z elektronicznymi płatnościami, rezerwacjami „one-click booking”, zameldowaniem w hotelu „online check-in” czy wirtualnymi kartami program lojalnościowego Le Club Accorhotels.
4.    Mice & BtoB - opracowanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych dla firm, takich jak rezerwacje online obiektów, sal wielofunkcyjnych i usług na np. seminaria i uwzględnienie w większym stopniu usług BtoB na stronie accorhotels.com.

Kolejne dwa programy obejmują rozwiązania dla pracowników i partnerów Grupy.
5.    Employee Friendly - powitanie nowych pracowników  za pomocą tabletów i smartfonów, opracowanie szkoleń online oraz  wymiana doświadczeń poprzez "AccorLive" - wewnętrzną sieć społecznościową.
6.    Owner & Franchise Centric - portal dedykowany zarządzającym hotelami, franczyzobiorcom i partnerom, umożliwiający dostęp do kompleksowych rozwiązań
w  zakresie ustalania cen i zarządzania przychodami  oraz oferujący zoptymalizowany proces rozliczeń, począwszy od 2015 roku.

Transformacja cyfrowa Accor polegać będzie również na udoskonaleniu istniejących systemów i narzędzi IT, aby były jeszcze bardziej efektywne.
7.    Infrastructure Transformation – program koncentruje się na systemach, które przyspieszą upowszechnienie nowych usług i nadążanie za wzrostem liczby transakcji.
8.    Business Intelligence & Analytics - zapewnia, że decyzje operacyjne opierane są na podstawie analizy danych zgromadzonych w hotelach.

Nowa strategia bazuje także na zmodernizowanych na początku 2014 roku narzędziach takich jak system rezerwacyjny Accor - TARS, multibrandowa strona accorhotels.com czy program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Strategia będzie realizowana w latach 2014-2018, Accor zainwestuje we wdrożenie nowych rozwiązań 225 mln €.


Accor podpisał umowę z Mama Shelter

Grupa Accor nabyła 35% akcji Mama Shelter, sieci pięciu designerskich hoteli zlokalizowanych we Francji i Turcji. Współpraca pozwoli Accor rozwinąć i wzbogacić ofertę o nowoczesne obiekty, w których panuje swobodna atmosfera, a klienci czują się jak w domu. Mama Shelter otrzyma natomiast dostęp do sieci dystrybucji i rozwoju Accor. Dzięki zawartej transakcji przyspieszone zostaną również otwarcia 20 hoteli tej designerskiej sieci. W lutym 2015 roku planowane jest oddanie do użytku najnowszego obiektu Mama Shelter w Los Angeles. Celem sieci w najbliższych 5 latach są kolejne otwarcia w Lille, Paryżu (drugi obiekt), Zurychu, Meksyku, Seulu, Amsterdamie, Barcelonie, Nowym Jorku i Londynie.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 12.11.2014
 


www.hotelinfo24.pl