JW Marriott otworzy unikalny obiekt wypoczynkowy w Wenecji

2014-12-04, 12:22:20

JW Marriott Hotels & Resorts, najbardziej charakterystyczna i wyrafinowana marka sieci Marriott International, planuje otworzyć w marcu 2015 r., swój pierwszy włoski hotel w Wenecji i pierwszy obiekt tego typu w Europie. W składzie hotelu znajdzie się 266. pokoi, zaprojektowanych we współpracy z wielokrotnie nagradzaną włoską pracownią architektoniczną Matteo Thun & Partners. Obiekt cieszy się wyjątkową lokalizacją, na własnej wyspie w kształcie laguny, z przepięknym widokiem na Plac Świętego Marka w La Serenissima.

JW Marriott Resort & Spa w Wenecji połączy to, co najlepsze w nowoczesnym hotelowym designie z historycznym dziedzictwem i elegancją jego lokalizacji, przywracając do życia zabytkowe budynki i parki na wyspie Isola delle Rose. Budynki hotelowe zostały starannie odnowione przez firmę Matteo Thun & Partners, integrującą zrównoważony, nowoczesny i elegancki design z ich zabytkowym charakterem. Zaciszne pokoje i apartamenty, niektóre wyposażone w osobne baseny, są urządzone z prostotą wykorzystującą surowe cegły, szkło i płytki, odzwierciedlające rzemieślniczą sztukę i regionalny styl.

Pozostając w zgodzie z wyrafinowaną, ale pozbawioną formalizmu estetyką marki JW Marriott oraz zindywidualizowaną obsługą, zajmujący powierzchnię 1750 m2 ośrodek spa, prowadzony przez Goco Hospitality, jest największym obiektem tego typu w Wenecji, oferującym zabiegi dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, jak i szereg klasycznych produktów spa obejmujących takie marki, jak !QMS Medicosmetics i Amala. W obiekcie znajduje się także: kryty i otwarty basen, klub odnowy biologicznej, osiem gabinetów zabiegowych, łaźnia turecka oraz luksusowy spa suite. ##

Dodatkowe hotelowe udogodnienia, to: klub dla dzieci i specjalny basen rodzinny, możliwość uprawiania sportów wodnych, takich jak kajakarstwo i żeglarstwo oraz rewelacyjny basen na dachu oferujący wspaniałe widoki na lagunę przy Placu Świętego Marka. Goście będą mogli również uczestniczyć w warsztatach
prowadzonych przez lokalnych rzemieślników, produkujących autentyczne szkło Murano i weneckie maski.

JW Marriott Venice jest szóstym obiektem tej marki w Europie. W skali globalnej marka planuje otwarcia, takich hoteli, jak m.in.: JW Marriott Cabo San Lucas Resort w Meksyku; JW Marriott Austin, w Teksasie, USA i JW Marriott Vancouver Place Stadium w Kolumbii Brytyjskiej w Kanadzie.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl