Piętnasty hotel grupy Carlson Rezidor w Turcji zakotwiczy w Ankarze

2014-12-15, 11:18:33

Carlson Rezidor poinformował o planach uruchomienia hotelu Park Inn by Radisson Hotel Ankara Cankaya. Nowy hotel średniej klasy dysponował będzie 112. pokojami, a jego otwarcie planowane jest w drugim kwartale 2015 roku. Carlson Rezidor powiększy dzięki niemu swój portfel hoteli w Turcji do 15 czynnych już i pozostających w cyklu inwestycyjnym obiektów i ponad 3200 pokoi.

"Turcja jest dla nas kluczowym rynkiem. Nasza podstawowa marka Radisson Blu jest już najliczniejszą spośród ekskluzywnych marek hotelowych obecnych w Stambule. Obecnie zaś jesteśmy niezwykle zadowoleni z możliwości ekspansji kolejnej naszej marki - Park Inn by Radisson, na terenie całego kraju. Podpisanie umowy na hotel w Ankarze wzmacnia naszą strategię rozwoju i idealnie uzupełnia projekty Park Inn by Radisson realizowane obecnie w Stambule, Izmirze i Samsun", powiedział Wolfgang M. Neumann, prezes i dyrektor generalny Rezidora.

Park Inn by Radisson Ankara Cankaya będzie zlokalizowany w metropolitalnej dzielnicy Cankaya; otoczonej ambasadami, siedzibami biur rządowych i wyższymi uczelniami. Oprócz 112. pokoi, hotel zaoferuje standardową całodzienną restaurację, bar w lobby, biznesowy bar koktajlowy oraz zaplecze spotkaniowe, w tym salę balową. Oferta uzupełniona będzie ośrodkiem spa, siłownią i basenem. Międzynarodowy port lotniczy w Ankarze oddalony jest o 30 km od hotelu. ##

Ankara usytuowana jest w samym centrum Turcji i Środkowej Anatolii i liczy sobie ponad pięć milionów mieszkańców. Gospodarka miasta napędzana jest głównie przez usługi na rzecz administracji rządowej, przemysł tekstylny, winiarstwo i rolnictwo. Ankara oferuje mieszankę zabytków i nowoczesnej architektury, a także duży wybór restauracji, barów i kawiarni.

Park Inn by Radisson jest świeżą, barwną, średniej klasy marką sieci Carlson Rezidor. Obecnie wprowadzana jest nowa forma hoteli tej marki mająca być atrakcyjną ofertą dla coraz większej klienteli pokoleń lat 60., 70. i 80. ubiegłego wieku, skupiającą się na trzech filarach: różnorodności, komunikacji i kontroli.


Źródło: Carlson Rezidor Hotel Group



www.hotelinfo24.pl