Kampania promocyjna Wielkiej Pętli Wielkopolski odniosła skutek

2014-12-18, 15:57:34

Dzięki kampanii promocyjnej Wielkiej Pętli Wielkopolski osiągnięty został podstawowy cel tego przedsięwzięcia, jakim było przyciągnięcie do Wielkopolski turystów z Polski i zagranicy. O skuteczności kampanii świadczy fakt, że do lipca br. zanotowano ruch turystyczny tak duży, jak w ciągu całego roku 2013 – relacjonuje Gazeta.pl

W trakcie kampanii szczególną uwagę zwrócono na promocję sportów wodnych. Zachęcano też turystów do objeżdżania pętli konno lub na rowerach. Na obszarze Wielkiej Pętli są też gospodarstwa agroturystyczne, oferujące różnorodne formy aktywnego wypoczynku na łonie natury.

Wielka Pętla Wielkopolski to szlak turystyczny na terenie województwa wielkopolskiego oraz lubuskiego i kujawsko pomorskiego, rozciągający się na przestrzeni około 690. kilometrów. Przebiega m.in. przez Konin, Śrem, Poznań i Oborniki. Dzięki dostępowi do Odry mogą do niej drogą wodną docierać turyści z zachodniej Europy, a poprzez Kanał Bydgoski i Wisłę możliwa jest komunikacja z innymi rzekami Drogi Wodnej E70, aż do Kaliningradu. ##

Kampanią objęto między innymi takie działania, jak: emisja spotu telewizyjnego i reklamy radiowej, które zagościły w mediach około 2,5 tysiąca razy, prezentacja billboardów i filmu promocyjnego w Internecie (170 tys. wejść), reklama na polskich i zagranicznych targach turystycznych, a także wydanie „Optymistycznego przewodnika Wielkiej Pętli Wielkopolskiej”. Zorganizowano również wydarzenia promocyjne w wielu polskich miastach i w Berlinie. Promocyjny bus zawitał między innymi do Warszawy, Wrocławia i Łodzi.

Wielkopolska Organizacja Turystyczna zapowiada powtórzenie projektu w przyszłym roku. W planach obecność na targach turystycznych we Wrocławiu i Katowicach oraz w Berlinie, Dusseldorfie, Hamburgu i Amsterdamie.


Źródło: Gazeta.pl – 17.12.2014



www.hotelinfo24.pl