IHG kupił sieć Kimpton Hotels & Restaurants

2015-01-12, 07:09:48

InterContinental Hotels Group (IHG) właściciel marek Holiday Inn i Crowne Plaza sfinalizował zawarcie umowy na zakup Kimpton Hotels & Restaurants za 430 mln dolarów w gotówce, dodając do swojego portfolio 62 hoteli w USA, a ponadto 16 obiektów znajdujących się w cyklu inwestycyjnym.

Kimpton, założona w 1981 roku, jest największą niezależną firmą butikowych hoteli i restauracji w Stanach Zjednoczonych, dysponującą 11.300. pokojami w 28 miastach, w tym w Bostonie, Chicago, Los Angeles, Nowym Jorku, San Francisco, Seattle i Waszyngtonie. Kimpton z siedzibą w San Francisco prowadzi również 71 hotelowych restauracji i barów oraz stref recepcyjnych. ##

"Pozyskanie sieci Kimpton na rzecz naszego portfela preferowanych marek tworzy największy na świecie biznes hoteli butikowych" powiedział Richard Solomons, dyrektor generalny sieci InterContinental z siedzibą w Denham, w Anglii. "Wykorzystamy efekt skali, sieć relacji właścicielskich i potężne platformy cyfrowe w celu przyspieszenia rozwoju sieci Kimpton zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie."

Butikowe hotele były najszybciej rozwijającą się częścią branży hotelarskiej w ciągu ostatnich czterech lat, po względem przychodów na sprzedany pokój, poziomu obłożenia i stawek, wyprzedzając w tych wskaźnikach konkurencję.


Źródło: InterContinental Hotels Group



www.hotelinfo24.pl