Lexington Hotel postawi dwa nowe hotele na koreańskiej wyspie Czedżu

2015-01-25, 12:46:07

Lexington, hotelowa marka należąca do Vantage Hospitality Group kontynuuje swój rozwój w Korei Południowej, informując o nowych projektach budowlanych w miastach Seogwipo i Czedżu na wyspie Czedżu. Oba obiekty to hotele z pełną obsługą, reprezentujące segment średniej klasy, które będą działać pod flagą Value Hotel Worldwide, marką Lexington Hotel pod jaką są znane w Korei Południowej.

Vantage Hospitality, firma hotelowa z pierwszej dziesiątki największych globalnych sieci, dysponująca ponad 1200. obiektami, zawarła w 2012 roku ramową umowę licencyjną z firmą Service Legend Inc. w celu wprowadzenia do Korei Południowej marek Value Inn Worldwide i Value Hotel Worldwide. Pierwszy obiekt Value Hotel Worldwide, 20. piętrowy, 300. pokojowy hotel w Suwon, został otwarty w listopadzie 2013 roku, natomiast otwarcie 307. pokojowego hotelu w Sedżong spodziewane jest w 2016 roku. Wszystkie cztery hotele Lexington w Korei Południowej zarządzane są przez Service Legend.

Położona przy południowym wybrzeżu Korei Południowej, Wyspa Czedżu jest popularnym miejscem wypoczynku turystów krajowych i gości z sąsiednich krajów Azji Północno-Wschodniej. Ta wulkaniczna wyspa znana jest ze swojego naturalnego piękna, pieszych tras turystycznych, pól golfowych, plaż i parków rozrywki. ##

225. pokojowy Value Hotel Worldwide, zaoferuje pełną obsługę dla turystów biznesowych i wypoczynkowych. Pokoje gościnne i apartamenty usytuowane będą na dziewięciu piętrach, a w hotelu znajdą się również: kryty basen, spa, centrum fitness, restauracja, kawiarnia i zaplecze bankietowe.

357. pokojowy hotel w mieście Czedżu, którego otwarcie planowane jest pod koniec 2016 roku, składał się będzie z 18 pięter, na których znajdą się pokoje gościnne, centrum fitness, sauna, restauracja, kawiarnia, sala bankietowa i Sky Lounge. Miasto jest stolicą wyspy Czedżu i znajduje się zaledwie o siedem minut drogi od lotniska oraz w odległości krótkiego spaceru od dzielnicy obfitującej w sklepy i lokale gastronomiczne.


Źródło: Vantage Hospitality Group



www.hotelinfo24.pl