Hyatt Centric – nowa lajfstylowa marka sieci Hyatt Hotels Corporation

2015-02-01, 10:50:20

Firma Hyatt Hotels Corporation zaprezentowała swoją nową lajfstylową markę Hyatt Centric, dysponującą pełnym zakresem usług, przeznaczoną dla gości biznesowych i wypoczynkowych. Nowe przedsięwzięcie jest szóstą marką Hyatta wprowadzoną na rynek od 2006 roku i daje firmie możliwość ponownego zdefiniowania standardu wykorzystującego  charakterystyczne, empatyczne podejście do gości.

Nazwa Hyatt Centric została zainspirowana misją marki, którą jest usytuowanie gościa w centrum akcji, w obiektach zlokalizowanych w najbardziej atrakcyjnych miejscach na świecie. 15 hoteli Hyatt Centric zadebiutuje latem tego roku w centrach najpopularniejszych miast na świecie, w tym w Nowym Jorku, Paryżu, Atlancie, Chicago i Miami.

"Słuchając naszych gości doszliśmy do wniosku, że nadarza się okazja pełniejszego zaspokajania potrzeb dużej grupy turystów, którą nazywamy Nowoczesnymi Odkrywcami. Turyści ci poszukują kosmopolitycznych klimatów w centrum akcji, przetestowaliśmy więc w ciągu ostatnich dwóch lat różne elementy w czasie rzeczywistym, w prawdziwych hotelach. Hyatt Centric jest zwieńczeniem tej pracy", powiedział Mark Hoplamazian, prezes i dyrektor generalny firmy Hyatt. ##

"Nowa marka Hyatt Centric dodatkowo wzmocni całe portfolio marki Hyatt i poszerzy nasze możliwości współpracy z deweloperami i operatorami hotelowymi światowej klasy. Jesteśmy zadowoleni z możliwości rozszerzenia naszej oferty w segmencie lifestylowym i sądzimy, że marka Hyatt Centric będzie dobrze przyjęta przez Nowoczesnych Odkrywców i na nowo zdefiniuje obiekty tej kategorii.


Źródło: Hyatt Hotels Corporation



www.hotelinfo24.pl