Grupa Langham uruchamia nową ekskluzywną markę hotelową

2015-02-01, 11:26:06

Langham Hospitality Group z siedzibą w Hongkongu, wprowadza na rynek nową ekskluzywną globalną markę - Cordis Hotels & Resorts. Cordis wywodzi swoją nazwę od łacińskiego terminu oznaczającego "serce". Całościowa koncepcja koncentruje się na filarach intuicyjnej obsługi, komunikacji, wyrafinowania i poczucia wspólnoty.

Robert Warman, dyrektor generalny w grupie Langham powiedział, że marka będzie mieszanką nowo budowanych hoteli i adaptowanych obiektów, powstających w kluczowych miastach Azji i Ameryki Północnej. Pierwszy hotel pod flagą Cordis Hotels & Resorts pojawi się w maju, w Hongkongu.

Cordis podpisała już umowy o zarządzanie i listy intencyjne na uruchomienie ośmiu hoteli w siedmiu miastach, które powstać mają w ciągu najbliższych trzech lat. Oprócz hotelu w Hongkongu, portfel obejmuje dwa hotele w Szanghaju i po jednym na indonezyjskiej Bali, Kolombo na Sri Lance, a także w Nankinie, Qingdao i Zhaoqing w Chinach. Inne miasta gdzie znajdą się przyszłe hotele Cordis, to Londyn, Nowy Jork, Miami, Los Angeles, Orlando, San Francisco, Dubaj, Singapur i Bangkok. ##

"Bazując na sukcesach Langham Hotels and Resorts, zdaliśmy sobie sprawę z potrzeby stworzenia kolekcji międzynarodowych ekskluzywnych hoteli i obiektów wypoczynkowych, które zagwarantują gościom to, czego najbardziej pragną: indywidualnego podejścia i sprawnej obsługi, nieskomplikowanej, niezawodnej technologii oraz autentycznych doświadczeń w najlepszych lokalizacjach na świecie," powiedział Robert Warman dodając, że bardzo optymistycznie postrzega potencjał rozwojowy marki.


Źródło: Langham Hospitality Group



www.hotelinfo24.pl