Pięć sposobów na zwiększenie RevPar

2015-09-05, 23:26:18

Częstym problemem przed jakim stają hotelarze, jest jak zwiększyć dochód na pokój (RevPar), więc pozwólcie mi podzielić się sprawdzonymi rozwiązaniami dla tego problemu.

Metoda 1

Choć uważany przez większość nowoczesnych liderów ds. dochodu za drugą naturę, zastosowanie ograniczeń długości pobytu jest nadal najbardziej skutecznym sposobem na zwiększenie przychodów na pokój. Aby uczynić strategię długości pobytu jeszcze bardziej skuteczną, spróbuj wdrożyć ją poprzez poziomy cen lub segmentację rynku. Jednakże, udane wdrożenie tej strategii wymaga od hotelu odpowiedniego zrozumienia wzorców rezerwacji.

Metoda 2

Wykorzystując jedno z wielu narzędzi hotelarskiego benchmarkingu, zrozumcie swoją obecną pozycję na rynku. Wykorzystajcie te dane aby zidentyfikować, czy istnieją możliwości, albo w objętości albo w zmianach cen.##

Metoda 3
Hotele, które zamierzają oferować wiele różnych typów pokoi, mogą często korzystać z przeglądu dodatkowych suplementów z nimi związanych, za które można pobierać większe opłaty. W ten sposób można zwiększyć dochody z małym wpływem lub bez wpływu na wielkość płaconych upgrade'ów. W innych przypadkach, można faktycznie zmniejszyć różnicę cenową między typami pokoi, zwiększając rozmiar na wyższy poziom. Poprzez pomiar RevPAR obok rodzaju pokoju, hotel będzie mógł zmierzyć skuteczność tych zmian dodatków.

Metoda 4
Przeglądanie typu pokoju oraz jego atrybutów, jak np. widok, balkon lub jacuzzi, może pozwolić hotelowi na wprowadzenie nowych typów pokoi w ramach obecnych kategorii pokoi i w rezultacie pobierać dodatkową opłatę.

Metoda 5
Poprzez powiększenie oferty, w której do pokoi dochodzi np.  dostęp Executive Lounge lub solarium, hotel może zwiększyć postrzeganą wartości pokoi. W rezultacie to może dać hotelowi większą możliwość zwiększenia cen w różnych segmentach rynku.

 

Jesper Johansen



 



www.hotelinfo24.pl