Dobre samopoczucie w najlepszej cenie - soczysty burger w hotelach ibis

2015-03-04, 18:28:00

Nowoczesna restauracja o świeżym, dynamicznym designie powinna mieć również niebanalne menu. Dlatego w restauracjach ibis kitchen można spróbować wyśmienitych soczystych burgerów w nowej ofercie i-Burger. W tych obiektach nie tylko dobrze się wyśpimy dzięki łóżkom Sweet Bed™ by ibis, ale i zjemy, gdyż w hotelu modne danie przygotowane jest według filozofii slow food. Co więcej, ulubionego burgera możemy zabrać do domu – marka ibis wprowadziła pionierską w gastronomii hotelowej usługę na wynos dla całej oferty i-Burger.

Trendy i świeże smaki

Marka ibis nie przestaje udoskonalać standard obsługi w swoich hotelach. Dokonuje pozytywnej zmiany nie tylko w identyfikacji wizualnej w ramach konceptu restauracyjnego ibis kitchen, ale też niezmiennie odświeża i unowocześnia dostępne menu. Zmieniony wystrój dzięki umiejętnemu wykorzystaniu połączenia bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach tworzy ciepły klimat miejsca i sprzyja interakcji między gośćmi. Doskonale pasuje do niego podążająca za aktualnymi trendami kulinarnymi oferta gastronomiczna i-Burger. W menu znajduje się aż osiem wyśmienitych burgerów, w tym klasyczny i-Burger czy i-Cheese z doskonałą soczystą wołowiną, jak i bardziej ekstrawagancki, słodko-kwaśny i-Hawaii czy wegetariański i-Veg z polentą z warzywami. Szczególną popularnością wśród międzynarodowych gości cieszy się natomiast i-Stefcio z podwójnym serem cheddar oraz sosem BBQ. Warto podkreślić, że każdy z burgerów to 200 gram doskonałej wołowiny, z czego aż 25% pochodzi od krów rasy Angus. Specjalnie na potrzeby oferty i-Burger została stworzona również receptura oraz wielkość bułek, które są lekkie i nieco puszyste. Idealnie z modnymi ostatnio slow foodowymi burgerami będą komponować się orzeźwiające lemoniady i-Lemonades. Słodzone miodem, przygotowywane na miejscu na bazie świeżych cytryn, ananasów lub malin niewątpliwie ugaszą każde pragnienie. Co więcej wszystkie burgery, dostępne są nie tylko na miejscu, ale i na wynos. ##

Prosto i zdrowo

W poszukiwaniu ciekawej oferty gastronomicznej marka zainspirowała się aktualnie najmodniejszymi trendami gastronomicznymi nawiązując do coraz bardziej popularnych food trucków oraz rezygnacji z jedzenia fast foodów. Dlatego w koncepcie bardzo ważne jest, by danie było przygotowane według zasady simple slow food, która gwarantuje skomponowanie potraw ze świeżych, wysokiej jakości i starannie opracowanych składników. Dzięki temu posiłek jest wyjątkowo smaczny i zdrowy. Menu w restauracjach w hotelach ibis zawiera również bardziej klasyczne i tradycyjne przekąski oraz dania. Oprócz oferty i-Burger możemy wybierać spośród typowo polskich dań czy restauracyjnych klasyków.
 
Oferta i-Burger jest częścią naszej szerszej koncepcji zmiany idei restauracji w tej kategorii obiektów hotelowych” – podkreśla Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Podążamy za nowymi trendami i potrzebami naszych gości, stąd pomysł na wprowadzenie do menu modnych potraw przygotowywanych z wysokiej jakości świeżych i zdrowych produktów. To propozycja, która ma zachęcić klientów również spoza hotelu, aby wstąpili do nas w porze lunchu.
Marka ibis rozpoczęła promocję oferty i-Burger pod hasłem „Nowa ekipa w mieście – soczyste burgery”, zarówno na terenie hoteli, jak i on-line. Jej częścią był m.in. konkurs gotowania na żywo przez blogerów, który odbył się w ibis Warszawa Reduta.

ibis

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecające standardom świadczonej przez nią obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kierującą każdym z pracowników. Ibis jest pierwszą marką hotelową, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzający profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, dający konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwartą na świecie siecią hoteli ekonomicznych. Więcej informacji na ibis.co

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club


Źródło: Public Dialog.pl – 02.03.2015
 


www.hotelinfo24.pl