Spotkanie pełne inspiracji w Winestone

2015-03-09, 16:08:05

Pomimo niesprzyjających warunków atmosferycznych, 6 marca 2015 w hotelu Mercure Warszawa Centrum odbyło się spotkanie pasjonatów wina, którzy mieli niebywałą okazję do degustacji win serwowanych w restauracji Winestone. Zaproszeni goście mieli szansę nie tylko wypróbować specjalnie wyselekcjonowaną kolekcję win, ale również spośród nich wybrać te, które pojawią się w sprzedaży w trakcie wielkanocnej edycji targów organizowanych w restauracjach.

Po raz trzeci restauracja Winestone w hotelu Mercure Warszawa Centrum przy ul. Złotej 48/54 ugościła dziennikarzy i przyjaciół podczas degustacji win. Celem tych spotkań jest promocja oferty, ale również wspólne wybranie wraz z klientami najbardziej interesujących szczepów i aromatów. To nieodłączna część filozofii restauracji Winestone, która opiera się na nieformalnej atmosferze na wzór wine barów.  

Wielkanocna selekcja ##

Zaproszeni na degustację goście spróbowali 10. win, pochodzących od lokalnych, ściśle wyselekcjonowanych producentów, których ofertę rzadko można spotkać w Polsce. Cześć z nich powstała z endemicznych szczepów winorośli, co czyni je jeszcze bardziej wyjątkowymi. Po raz pierwszy również, w trakcie spotkania w restauracji Winestone degustowano trunki z tak odległych krajów jak Liban czy Urugwaj.

 „Z wybranych win szczególnie interesujące jest hiszpańskie Tridente Prieto Picudo VdlT Castilla Leon” – podkreśla Paweł Anders, dyrektor projektu Winestone. – „Jest ono wręcz stworzone, by delektować się jego głębokim smakiem. Wino posiada atramentowo-rubinowy kolor, a niecodzienny mineralny bukiet wsparty jest aromatami czerwonych i ciemnych jagód oraz lukrecji wraz z delikatnym podmuchem pieprzu. Żywe, charakterne wino z odrobiną pikanterii, wyrazistym smakiem czarnej i czerwonej porzeczki oraz nutami wanilii, doda klasy każdemu świątecznemu posiłkowi.”

W trakcie spotkania spróbowano m.in. Boschendal Shiraz Mourvedre Viognier z RPA czy włoskich Muller Thurgau Tramin i Chardonnay Planeta. Nie lada atrakcją były również przekąski w stylu śródziemnomorskim, dopasowane do układu prezentowanych trunków m.in. chorizo w formie małych, pieczonych, a potem duszonych w winie kiełbasek.

Wielkanocna oferta będzie dostępna w restauracjach Winestone od 23 marca 2015, a ich cena zacznie się już od 24zł.

O Mercure
Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.  

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 06.03.2015



www.hotelinfo24.pl