Interferie na najważniejszych targach turystycznych w regionie.

2015-03-15, 11:19:08

Na zakończonych Międzynarodowych Targach Turystycznych ITB w Berlinie Polska promowała rodzimą medycynę uzdrowiskową. Bogata oferta leczniczno – rehabilitacyjna dostępna w hotelach i obiektach Interferie stanowiła doskonałą reprezentacją tej dziedziny turystyki.
 
Berlińskie Międzynarodowe Targi Turystyczne jak co roku były okazją do licznych spotkań biznesowych z kontrahentami i rozmów na temat poszerzenia dotychczasowej współpracy. W tym roku przedstawiciele spółki nawiązali ponadto wiele nowych relacji z partnerami biznesowymi z całej Europy.
 
Wystawcy z Polski, zgodnie ze strategią przyjętą przez Polską Organizację Turystyczną, zaprezentowali walory naszej turystyki uzdrowiskowej. Oferta Interferie – łącząca rekreację oraz wypoczynek z profesjonalną profilaktyką zdrowotną, spotkała się z dużym zainteresowaniem touroperatorów, a także osób indywidualnie odwiedzających targi. Wszyscy goście berlińskich prezentacji zwracali uwagę na różnorodność oferty hoteli i obiektów Interferie oraz korzystne ceny pobytów. Największym zainteresowaniem cieszyły się propozycje wypoczynku i rehabilitacji w Interferie Medical Spa**** w Świnoujściu, jednym z dwóch obiektów spółki w tym uzdrowiskowym kurorcie, który swoim gościom oferuje nie tylko komfortowy pobyt, ale przede wszystkim wysokiej klasy zabiegi leczniczo – rehabilitacyjne wzbogacone o relaks w spa. Kontrahenci podkreślali, że nadal jest to jeden z najlepszych obiektów na polskim wybrzeżu. ##
 
- Turystyka uzdrowiskowa zyskuje w ostatnich latach na znaczeniu. Żyjemy coraz dłużej i coraz bardziej zależy nam na dobrym zdrowiu i doskonałym samopoczuciu. Dlatego Interferie promują zdrowy styl życia, łączący aktywność sportową i wypoczynek z zabiegami profilaktyczno – sanatoryjnymi. Duże zainteresowanie ofertą Interferie podczas targów, jest potwierdzeniem skuteczności przyjętej przez nas strategii rozwoju.  – mówi Łukasz Kubacki, kierownik działu marketingu Interferie S.A. Spółka jednocześnie znana jest z tworzenia pakietów dostosowanych do potrzeb różnych grup Klientów – seniorów czy rodzin z dziećmi oraz nieustannego poszerzania wachlarza usług.
 
W tegorocznych Międzynarodowych Targach Turystycznych ITB w Berlinie wzięło udział ponad 10 tysięcy wystawców ze 186 krajów.


Źródło: Open-Group.com.pl – 12.03.2015
 


www.hotelinfo24.pl